Upphetsad av minnena
Anonym (Blirgalen) skrev 2025-07-12 14:23:29 följande:
Upphetsad av minnena Ja g var otrogen och mådde så dåligt över att jag bedrog min livspartner. Jag berättade?.Jag verkligen krossade honom och jag har verkligen varit ärlig och jag har jobbat på mig själv. Vi går i terapi och vi har det bra. Jag saknar inte något i mitt liv med honom, jag valde honom.
Jag har tur som har honom kvar i mitt liv.
Mannen jag hade en affär med visade sig ha andra kvinnor även om han säger att han inte hade det. Han smittade mig med klamydia och det var från honom det kom. Min man fick testa sig och han hade inte smittats.
Han har försökt kontakta mig ett par ggr igenom året men jag har avfärdat honom.
Men helt plötsligt kan jag inte sluta tänka på sexet som var fantastisk och känner mig upphetsad hela tiden när jag tänker på honom och hur det var.
Jag kommer inte att träffa honom igen?.Samtidigt som jag snokar, kollar på bilder av denna vackra man. Men jag minns vilket helvete jag utsatte min man för. Jag blir också äcklad av honom och mig samtidigt. Men jag undrar va fan är det som händer. Det har gått ett år nu. Jag vill verkligen inte känna så här.
Sexet var fantastisk och jag blev upphetsad av hela honom, hur han lät och hade sex med mig. Herregud.
jag har inte bearbetat det som jag gjorde utan har fokuserat 100% på min man.
Sexet var fantastisk och jag blev upphetsad av hela honom, hur han lät och hade sex med mig. Herregud.
jag har inte bearbetat det som jag gjorde utan har fokuserat 100% på min man.
Jag vet att jag har gjort fel och står för allt jag har gjort.
Är det någon som känner igen sig och hur hanterar man detta?