Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Spådam sagt

Anonym (Hopp) skrev 2025-07-14 20:44:09 följande:
    Finns det då 1% av dem som är äkta? Hade gärna velat hitta en sån isåfall.
    Jag är vad man kallar "synsk", men det TS råkat ut för är definitivt bluff. Visioner, spådomar, eller vad man nu vill kalla det, fungerar inte så.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Hopp) skrev 2025-07-14 21:01:41 följande:
    Intressant. Har du möjligen också en sorts platå för dina talanger eller en verksamhet som folk kan vända sig till?
    Nej, det har jag inte. Visioner kommer inte (iaf inte för mig) på beställning. Jag kan inte styra det, det bara kommer som en väldigt stark insikt... intuition, eller hur jag ska förklara det. Jag bara vet.
    Jag har tex berättat att min svägerska, som var tillsagd att hon var steril, (efter flera års försök att få barn) att hon ska få en dotter. Jag kände det så starkt att jag inte kunde låta bli att säga det högt... till henne... den flickan fyllde nyligen fem år och blev till naturlig väg bara veckor efter jag sagt det.

Jag har även känt att personer kommer dö (mindre kul)... 

Hoppas det här gjorde något klarare :)
  • Anonym (Jag)
    Anonym (p) skrev 2025-07-14 22:56:37 följande:
    Ok att det nu "ordnade sig" men verkligen elakt att säga det rätt ut till någon som är bedömd som infertil?! Vilken ångest man skulle få av en sån kommentar...
    Jag är medveten om det, men impulsen blev så stark, det var inget jag gick och funderade på.. det bara kom ut när hon pratade om det, samma stund insikten kom.

Hon blev inte ångestladdad, tvärtom. Hon berättade för sin mamma sen och hon konstaterade bara "säger hon det så blir det så".
Svar på tråden Spådam sagt