Anonym (TS) skrev 2025-07-17 16:25:51 följande:
Ja, jag kan liksom inte fatta att nästan (?) alla andra får uppleva det. Jag har försökt föreställa mig hur det skulle kännas att få en orgasm MED nån, för att inte tala om typ i nåns mun eller med mannens fingrar eller kuk i mig, jag kan liksom inte föreställa mig det.
Med min kk har jag använt min lilla vibrator några gånger, antingen när vi onanerar bredvid varandra eller medan jag suger av honom. Det är jätteskönt, men den där stegringen kommer aldrig. Det är ungefär som när han slickar mig, han är kung på det och kan slicka länge och jag skriker av njutning, men stegringen kommer aldrig. Jag kan liksom inte fatta att andra kvinnor kommer av den stimulansen, hur skön jag än tycker den är.
De två senaste åren har jag börjat få nåt slags fontän, vid rätt slags pullande så känns det skönt och 'fylligt' just där de pullar och så rinner-sprutar det ur mig. Det är inga sammandragningar, alltså ingen orgasm som jag ser det, men det är nåt slags kvitto på att mannen gjort nåt bra, vilket mentalt känns skönt för mig eftersom jag inte får vanliga orgasmer.
Just i och med att jag inte vet vad mannen kan göra för att jag ska komma närmare orgasmen, eller hur lång tid det i så fall skulle ta, så känns det som om jag famlar i blindo.
Vissa har helt enkelt svårare för det. Men jag funderar på hur mycket som är mentalt för dig. För du vill så gärna att det kanske blir en spärr?