Kvinna: tankar om anorgasmi vid sex
Eftersom det låter som att du också har väldigt svårt att komma på egen hand (och jag gissar att du testat många olika metoder) så handlar det ju inte om någon mental låsning som kan arbetas bort. Vi är olika fysiskt, olika anatomi och känslighet och vissa kvinnor har helt enkelt mycket svårare att komma än andra och det finns inte alltid något man kan göra åt det. Om DU, som är expert på din egen kropp, har svårt att få dig att komma så är det ärligt talat osannolikt att en man ska lyckas.
Fattar att det suger, och kan tänka mig att det är jobbigt med nya män. Att de flesta män säkert hoppas på att de ska bli undantaget, den första som lyckas, och så hamnar allt fokus på din (uteblivna) orgasm? Jag tror ärligt att det är rätt vanligt att kvinnor fejkar för att slippa detta.
Som sagt har du säkert redan provat det mesta och det kan vara störigt när folk ändå ska försöka komma med tips. Jag vill ändå ge dig de råd jag har. Skit i dem om du inte känner att de tillför något:
- de leksaker som får flest kvinnor i din sits att komma är womanizer premium 2 och We-Vibe Melt
- står du på SSRI? Byt till Buproprion.
- Detta fattar jag att du redan skulle ha tänkt på om det var så, men många p-piller/minipiller sänker lusten och möjligheten att få orgasm.
- behandling med testosteronkräm ökar ibland möjligheten att få orgasm. Men är receptbelagt, egentligen inte godkänt för kvinnlig hyposexualitet och kräver att man följer testosteronnivåerna osv. En bra och kunnig läkare inom området borde ändå vara beredd att diskutera det, om detta är ett tillräckligt stort problem för dig.