Kvinna: tankar om anorgasmi vid sex
Har heller aldrig lyckats komma av en partner. Dock har jag bara haft två där den första var helt oerfaren och jag är bara i 20 års åldern. När han gör vissa handlingar känns det skönt men sedan går det över. Har också märkt att mycket är mentalt. Är man kåt känns det mycket bättre medans försvinner kåtheten kan man säkert hålla på i timmar utan att det blir skönare. Av någon anledning kan kåtheten gå över efter ett tag när jag håller på med min partner och tror därför att jag inte kan komma.
Vi båda vill gärna att jag ska komma men vet inte hur vi ska göra det. Har känt mig lite ledsen över det då han kan komma varje gång men inte jag. Vill också komma med en partner som alla andra. Ibland har jag inte ens möjlighet att onanera hemma och då blir det jobbigt man känner behov av att onanera
Onanerar dock ibland antingen med duschen eller vibrator och det är lätt att komma med det eftersom jag blir kåt av tanken på att det känns skönt att använda.
Tror mest att orgasmen handlar om att få upp kåtheten mentalt och vara avslappnad och sedan stimulera med något skönt mekaniskt