Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

Kvinna: tankar om anorgasmi vid sex

Hej

Här är en till i en liknande situation. Jag är närmare 40  år och lever i ett samboförhållande sedan 13 år och före det haft två olika sexpartners. Har aldrig någonsin fått en orgasm tillsammans med någon annan eller med hjälp av mig själv under samlag. Smek och oralsex är jätteskönt men kommer aldrig nära en orgasm, stegringen kommer aldrig. Är på samma platå hela tiden. Penetration ger mig inte så mycket men skulle inte vilja vara utan. Jag kan få orgasm om jag onanerar med fingrar eller we vibe melt men har aldrig haft lätt för att komma. För att jag öht ska närma mig en orgasm krävs det att jag gör på ett speciellt sätt med mina ben, spänner liksom krampaktigt i benen på ett sätt som jag inte kan göra tillsammans med någon annan.

Har försökt onananera brevid/tillsammans min partner men inte lyckats komma då heller. Det händer ibland att jag kan komma efter samlag när min sambo gått iväg men allt för ofta är jag aldrig nära då heller. Jag tränar på att komma på andra sätt men hittills utan framgång. Har aldrig jagat en orgasm men på senare tid börjat känna en frustration över att det är så här. Jag har tröstat mig med att jag åtminstone kan få orgasm ibland på egen hand om än det är svårt, men det gör ju att jag också vet vad jag missar under sexet. Det är också så att jag inte riktigt känner mig "nöjd" när sexet är klart. Jag har aldrig fejkat och aldrig känt press av min sambo att komma vilket har varit skönt. 

Svar på tråden Kvinna: tankar om anorgasmi vid sex