Kvinna: tankar om anorgasmi vid sex
Jag är inte lika gammal som TS men jag kommer inte heller vid sex. Och precis som TS måste orgasmen kämpas fram, för mig med en lufttrycksvibrator, det går däremot rätt fort men det är fullt fokus på just orgasm och jag måste spänna kroppen på ett visst sätt. Ibland orkar jag inte hela vägen och det enda jag får ut är träningsvärk.
Det stör mig inte heller, jag lever ett frigjort sexuellt liv ändå och njuter av att min partner njuter. Hans orgasm är en del av min "belöning" så att säga.
Men jag har på senare tid börjat sörja att jag inte får någon orgasm, inte så mycket för min skull, utan egentligen mer för hans. Jag vill ju kunna ge honom det!
Ibland har jag träffat män som i någon feltänkt feministisk anda vägrar att komma (kan inte säger en del) om inte kvinnan kommer. Varför ska han avstå sitt klimax bara för att det är svårt för mig? Det vinner ingen av oss på.
Mitt problem är rent igenom fysiskt, jag är helt avslappnad mentalt men just för att komma kan jag inte njuta av resten av sexet och då väljer jag att hellre ha ett helt samlag som är jätteskönt än 60 sekunder av klimax.