Lämna?
Hur länge har det varit såhär? Hände det nåt kring tiden då detta började?
Hur länge har det varit såhär? Hände det nåt kring tiden då detta började?
Nej vi har bara varit tillsammans i 2 år. Bor inte ihop. Skulle säga senaste veckorna.
Vi hade en konflikt för några veckor sen iof sig där jag blev osäker och kände han gått över en gräns men då blev jag bekräftad och han förstod.
Tycker bara det är skitjobbigt det är en person som blir sluten när det är något och inte bara säger vad istället.
Har tagit upp det på detta vis också, att det gjort mig osäker för jag upplever en förändring. Vet även vänner sagt han varit annorlunda vilket han sa själv.
Jag är ju helt tvärtom som person som säger direkt det är något för jag ogillar skarpt när något känns i luften men inte hanteras.
Ja om jag vore säker på att det inte handlar om mig eller vår relation.
Det kan ju vara så att det är relationen han inte trivs i och därför är annorlunda även bland vänner? Tycker ändå jag gett flera olika möjligheter att avsluta om det är där det klämmer. Men som någon nämnde handlar det kanske om att inte vilja vara den dåliga. Ändå hört en del män stannar i relationer i flera år av bekvämlighet och rädsla för att vara den som lämnar.