Inlägg från: Anonym (Jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt)

Hjälp kommer jag bli anmäld?

Vill börja med att säga till er alla som kallar TS galen, sluta genast. Ja hon har problem, men i detta fallet är det förståeligt. Han, ett prakt arsle, har ju ljugit för henne rejält. Visst både är otrogna och får ta konsekvenserna, men man skyddar sig. Kan tänka mig att denne man hävdar att det är så mkt skönare utan och vill inte förstöra känslan. Hon, lite smått kär och går med på det. Han låter som en kk min väninna hade för länge sedan. Kanske är samma skratt! 

Till TS, nej han anmäler dig inte. Om han gör det kommer hans affärer upp till ytan. Han förlorar anseende mm. Det vill inte en sådan man. Förstår att du skickade miljarder mail när han inte svarade. Blir sådan själv, i mindre grad. Värsta jag vet. Men som flera säger, du är otrogen. Sådant innebär alltid en risk. Det måste man vara medveten om. Haft flera affärer när jag var gift, som jag ångrar i dag. Och även varit älskarinna till en man med sambo I många år. 

Släpp honom nu. Gör inget mer. Kontaktar han dig igen. Ignorera. Ta de tester du kan och hoppas alla är negativa. 

• Anonym (Jobbigt)
    Louice12 skrev 2025-07-19 12:26:45 följande:

Om man är otrogen så använder man väl kondom för att inte smitta sin partner med något? Älskaren kunde ju ha haft en könssjukdom som han själv inte visste om? Så Ts har också tagit mycket stora risker. 

Med nya absolut kondom. Men har man samma älskare länge som man litar på och inte ligger med andra kör iaf jag utan. 
Svar på tråden Hjälp kommer jag bli anmäld?