Inlägg från: Anonym (Hoppsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppsan)

Hjälp kommer jag bli anmäld?

Han kommer inte anmäla dig. Men han ville få ett slut på ditt mailande. 

Även om du inte menade så, så är det väldigt obehagligt när någon visar sig vara helt upptagen i sinnet av en. Speciellt när du inte ger honom möjlighet att svara på vad han utsatt dig för.

Det tar så klart längre tid för honom att svara när du har gömt dig bakom en falsk profil och sen skriver fem brev per dag. Där du även skiftar i tonläge.

Som jag ser det fick du känslor för honom och att det är mer det det handlar om än smitta. Även om det så klart är väldigt viktigt vara ärliga mot varandra om.

Så lämna det där bakom dig och fundera istället på en bra terapi.

• Anonym (Hoppsan)
    Anonym (Rädd och skärrad) skrev 2025-07-17 22:50:28 följande:
    Ja jag fick nog det lite. Och jag sa flera gånger att jag vill veta om han ligger med andra. Vilket han sa att han inte gör. Men han är så aktiv och söker folk, jag blev så ledsen och besviken. 

Sen vill jag tillägga att du inte verkar vara redo psykiskt för den form av sexuella kontakter du sökt. 

Känner främst igen det här destruktiva beteendet från personer som saknat och saknar djupare relationer. 

Då brukar det även bli märkliga stalkingbeteenden istället för en tydlig distanserad kontakt. 

Det blir som om alla dina känslor ta överhand och kräver omedelbar upprättelse för något som egentligen inte enbart handlar om honom.
    Sen kan rädslan i att förlora kontakt med någon leda till att du skapar konflikter för att det är enda möjligheten att iaf hålla kvar någon kontakt.

Mitt råd är att omedelbart avbryta all typ att lösa förbindelser och istället jobba med andra djupare relationer.

• Anonym (Hoppsan)

Tror faktiskt inte TS har någon man. Har svårt se att hon skulle bli så här så att säga galen och ställa till det i så fall. 

För att få närhet söker sig vissa till lösa förbindelser. Med lögner om sig själv och dysfunktionella anledningar. Det är sorgligt. Ligger antagligen mycket tragik bakom. Inte blir det bättre av att berätta om resultatet av hennes problem här. 

hoppas du förstår att söka hjälp TS!

Svar på tråden Hjälp kommer jag bli anmäld?