Intresserad av killkompis, men han vill inte ha barn
Hej!
Jag håller på att bli galen här. Sedan jag blev singel i våras har jag mer och mer börjat fantisera om min killkompis.
Vi träffades för 1,5 år sedan. Vi matchade på en dejtingapp, men då han inte vill ha fler barn var det bestämt från start att det inte skulle bli vi. Han körde hit en kväll (1 h resa). Vi satt och snackade i soffan hos mig, sen 03 fick han snällt åka hem igen. Inget hände. Jag var inte heller i stadie då jag var redo att dejta heller pga uppbrott några månader tidigare.
Vi bestämde att vi skulle ses två ggr till efter det. Som vänner. Jag fick kalla fötter och ställde in båda gångerna. Hemsk- jag vet och inte likt mig.
Vi har trots detta haft kontakt till och från. Pratat en hel del på telefon, och SMS:at. Alltid vänskapligt, men också alltid flörtigt. Jag berättar om mina dejter för honom, han säger inget sådant till mig. Ärligt talat vill jag inte heller veta. Han är mitt bollplank med det mesta och jag vi kan prata om det absolut mesta. Då det ändå inte skulle bli vi har jag varit väldigt transparent med mycket och jag känner mig orimligt trygg med honom sett till att vi bara setts en gång.
Han slänger ibland ur sig ?tänk om jag skulle vilja ha till barn?. (Han har två nästan vuxna barn). Han är runt 40, jag runt 30.
Nu har vi bestämt att vi ska ses om en vecka. Och jag blir galen. Han är så mycket jag vill ha. Vi har alltid så kul. Samma kväll vi matchade pratade vi på telefon 3 h. Men jag har alltid tryckt bort honom pga vill verkligen ha en bebis. Det har jag velat i typ 10 år, men omständigheterna har inte varit rätt. Och jag förstår honom också, han är sedan länge klar med småbarn. Men gahhh jag kan inte låta bli att fundera på hur vi skulle haft det tillsammans. Vi har samma intressen för mycket, och samma syn på livsstil med träning osv. Och det finns verkligen en kemi.
Hjälp en förvirrad och möjligtvis kärlekskrank tjej som just nu blickar ut på alla barnfamiljer här på stranden och vill ha det livet själv, men jag vill nog också ge honom en chans. Han har sagt flera ggr att man aldrig ska säga aldrig med barnfrågan. Men jag är rädd att han bara säger så för att få mig i säng.