Inlägg från: Postman |Visa alla inlägg
  • Postman

Män är efterblivna

Tecum skrev 2025-07-18 21:03:53 följande:

Men... varför är ni tillsammans med efterblivna personer? Vad tillför han i era liv?

Haha precis, man undrar verkligen. 
  • Postman
    Anonym (Ture) skrev 2025-07-20 13:28:57 följande:
    Eller så var tråden bara till för att provocera och "hon" sitter och njuter......
    Troligen har du helt rätt i det eller så ville denna bara starta en gnäll_på_män_tråd, liknande manbebisar. Mycket klassisk mansförakt i tråden. 
  • Postman
    Anonym (Många_millenials) skrev 2025-07-20 18:37:54 följande:
    Det kallas visst mansförakt när man som kvinna har "modet" att berätta sin upplevelse om hur män är. Det finns några män här som generaliserar över kvinnor, att de är si och så, men nejdå, inte är det kvinnoförakt inte, man "säger ju bara som det är".
    Modet att berätta att män är efterblivna eller har något i generna gentemot kvinnor och vad man nu så skickligt försöker väva in i sina dräpande trådar. Wow vilket imponerande mod. 🙄😂
  • Postman
    ClumsySmurf skrev 2025-07-21 06:40:46 följande:
    Att en sån här tråd, misstänkt trolltråd inte kommer att få så trevliga svar är inte svårt att förstå, självklarheter.

Det är inte svårare att förstå ungefär vilka trevliga och intressanta svar den hypotetiska tråden "kvinnor är efterblivna" får.

Jag är inte särskilt trevlig i såna trådar, varför skulle kvinnor vara det?

Så jag bytte kön på tråden...

Börjar du inte dribblat bort dej själv när du blir strategiskt inkompetent och plockar kommentarer från en flashback tråd, ett helt annat forum? Det är intressant att du fortsätter med "bloggande lyxhustru..."   "som desperat griper efter halmstrån"  när jag inte är nöjd med svaret på min fråga som du fultolkat. 

"Vad är det du vill säga? Att det är okej att vara otrevlig mot kvinnor för att kvinnor är otrevliga mot män?"

Du påminner själv om någon desperat griper efter halmstrån.

Varför är kvinnor mer efterblivna än män?
    www.flashback.org/t3124880

Och du utelämnar naturligtvis trevliga och intressanta svar
    TS blir själv kallad efterbliven.
    Som vanligt samma gamla snack av efterblivna fb-män. Jag har aldrig märkt någon skillnad och fattar inte ens vad ni snackar om. Får utmärkt service av både kvinnor och män, fast sämre av män baserat på nåt fåtal tillfälle. Har varit på banken och fått skitbra service av kvinnor två gånger senast. Sådana som gör lite extra och läser på även lite över sitt eget område för att se till att kunden har all info som behövs.
    Hoppla vilka intressanta kopplingar. Där ser man, bra att du skrev om detta så fler får upp ögonen. 
Svar på tråden Män är efterblivna