Vill inte ha analsex!
Som en man så skäms jag för hans beteende. Att han kastar stolar osv är barnsligt beteende. Ok att han älskar analsex och vill verkligen ha det. Men du gör ju inte det så där matchar ni inte. Så antingen accepterar han att du inte vill eller så får ni nog gå separata vägar och hitta likasinnade. Så som du beskrev så verkar han tjata sig till det fast du sagt att det inte riktigt din grej
Jag har sagt att jag inte vill och att det gör ont, men tror att han kanske tänker att jag ?kanske kommer tycka det är skönt när vi sätter igång?, Eftersom att jag har tyckt om det en eller två gånger för länge sedan.
Sen tror jag han tycker att jag kanske kan stå ut med nån gång ibland för att göra honom glad, jag har oxå tänkt på det att jag kanske kan stå ut med det en gång om året eller liknande för att han ska vara nöjd. Det är därför jag ?försöker vilja? men jag vill verkligen inte, och han vet det, iaf blev han nog påmind om det igår.
Jag har känt en gång för några månader sedan att jag eventuellt var sugen på att testa, men jag sa inget för att jag var rädd att det skulle bli såhär, att jag skulle ångra mig och inse att hag inte ville och då skulle han bli sur eller besviken.
Men varje gång som vi har gjort det & de slutar dåligt, har varit för att jag absolut egentligen inte varit sugen eller velat gjort det.
Jag tror han vet men jag försöker ändå för hans skull.
Jag vet som många skriver att hans beteende inte är okey. Jag ska nog göra som många skriver och ta och prata med honom på allvar, och vara rak och tydlig med hur jag känner och om han inte kan acceptera det så får han välja att lämna. Jag vill såklart att det ska gå att lösa, för han är bra för mig på många andra sätt, men denna biten är verkligen jätte jobbig för mig. Och igår vart det verkligen otroligt jobbigt!
Men jag tror att även han tycker att detta är jätte jobbigt, vilket gör mig så ledsen.
Jag tror han känner dåligt samvete eller något sådan med tanke på hur han betedde sig på morgonen..
Men som vissa skriver att han har nån ?störning?, han har ingen störning men jag vet att han har begränsningar.
Han är inte så emotionell av sig. Han har vissa sociala svårigheter, med att läsa av andra och sådan. Vilket jag vet. Därför klandrar jag mig själv för detta oxå, att jag borde säga ifrån och inte ?låta han göra? det, för han kanske inte förstår helt att jag inte vill när jag låter honom.
Men samtidigt har jag svårt att tro att han verkligen inte förstår när jag sagt nej många gånger och när jag suckar, säger att det gör ont, säger ajjj & spänner mig osv.
Det låter kanske som att han har jätte stora svårigheter, men det är inget som andra märker, eventuellt lite i vissa situationer men jag som partner märker tydligt att han har vissa begränsningar vad gäller förståelse för andras känslor, emotionellt, och i samspel med andra människor och att läsa av andra, eller typ att han är obrydd, detta har vi pratat om oxå och han erkänner oxå det.
Jag har inte sett detta som en negativ sak då jag är raka motsatsen, alltså väldigt emotionell och empatisk, till en gräns då detta blir väldigt utmattande, jag tänker väldigt mycket och stressar över mycket.
Han är raka motsatsen vilket hjälper mig att balansera upp mina svårigheter väldigt bra. Han är alltid tydlig med vad han tänker och väldigt lugn och neutral i (för mig) stress fyllda situationer. Han är okomplicerad, rak och enkel att förstå.
Men dessa sidor blir även ett hinder i situationer som den jag beskrivit. Det låter kanske som att han är en okänslig person, men det är han inte. Han bryr sig, hjälper mig, lyssnar på mig och stöttar mig i vardagen på det sättet som jag behöver.