• Anonym (J)

Gaslight?

Lämna honom. Jag var med en sådan som betedde sig exakt likadant. Man blir fast för man vet inte vad som händer, man fattar inte och söker förklaringar. 

10 år efter hörde mitt ex av mig som betedde sig precis som din kille. Och bad om ursäkt. 

De mår inte bra när de beger sig så. Hade han mått bra hade han inte haft något behov av att vara dum mot andra.

Byt nummer, blocka. lämna. Ta inte åt dig. 

• Anonym (J)
    kioskvältare skrev 2025-07-20 16:24:16 följande:
    Vad spelar det för roll om det är ditt fel eller inte.

Ni har en kravlös KK-relation skrev du. en sådan ska vara just kravlös, behaglig, enkel och givande(på det sexuella planet då)

Det finns inga känslomässiga band så sluta fundera över vad han menar och inte menar och avsluta helt enkelt och hitta någon annan att ha en KK-relation med, det är inte så svårt.

Men lägg av, hon är nedtryckt och det där hör tyvärr till. Hon är inte konstig som håller sig kvar. Det är ett destruktivt beteende som kommer från något annat. 

Men här behöver du vara modig ts och bry dig om Dig själv och Din hälsa. Ditt mående. 

Var rädd om dig!

• Anonym (J)
    Anonym (Molly) skrev 2025-07-20 22:12:00 följande:
    Men om han Skriver nä men då vet jag så undrar man ju självklart vad han menar för de fanns inget sammanhang .sen var de han som höll igång konversationen med sms. Men jag orkar knappt tänka längre. Allt är så förvirrande. Jag antar att han var sur för han trodde att jag skulle åka dit o ge honom sex (utan att jag sagt de) men jag var upptagen den kvällen o de tål han inte. Då kommer såna där passivt aggressiva sms. En rimlig fråga är ju ?vad menade du med de du skrev igår? 
    Men icke. Jag analyserar allt o de borde va bättre om jag var helt tom i huvet tydligen 

Men nu har han ju kallat mig hora då nu hörs vi aldrig mer så då behöver jag inte fundera heller
    Hoppas inte hans namn börjar på R.
  • Anonym (J)
    Anonym (Molly) skrev 2025-07-20 22:35:10 följande:

Jag vet! Man fattar inte vad som händer o man försöker förstå men jag tror inte de går. Det är inte första ggn sånt här händer. Men jag får aldrig veta vad han pratar om eller menar ens.  

Är han full? 
Svar på tråden Gaslight?