Anonym (V) skrev 2025-07-20 22:03:36 följande:
Han skickade kyliga SMS och skrev att vi hörs en annan dag den kvällen, för att han inte ville kommunicwra med dig just då.
Antagligen skrev han fel i SMS'et till dig, kanske trodde han att han SMS'ade till någon annan, eller så blandade han ihop något som ni hade skrivit om tidigare.
Eftersom han inte hade lust att kommunicera med dig just då, så blev han irriterad när du fortsatte att SMS'a.
Till slut skrev han bara godnatt.
På kvällen kanske du skulle ha tagit hans hintar om att han inte ville SMS'a mer på allvar, och slutat skriva mer då.
Men att han ringer och skriker dagen efter är inte O.K.! Han borde ha förklarat på ett lugnt sätt att han blir irriterad när du frågar så noga om betydelsen med allt.
Dessutom var ju det han skrev "då vet jag" utan något sammanhang, så att det blev rätt förvirrande.
Sedan verkar han ha ett sätt att slunga ur sig elakheter som inte är kul. Han verkar inte heller tycka att det är roligt att förklara sig.
Medan du vill reda ut allt väldigt noga och har svårt att släppa taget om något är oklart.
Så frågan är väl om ni passar ihop egentligen.
Men om han Skriver nä men då vet jag så undrar man ju självklart vad han menar för de fanns inget sammanhang .sen var de han som höll igång konversationen med sms. Men jag orkar knappt tänka längre. Allt är så förvirrande. Jag antar att han var sur för han trodde att jag skulle åka dit o ge honom sex (utan att jag sagt de) men jag var upptagen den kvällen o de tål han inte. Då kommer såna där passivt aggressiva sms. En rimlig fråga är ju ?vad menade du med de du skrev igår?
Men icke. Jag analyserar allt o de borde va bättre om jag var helt tom i huvet tydligen
Men nu har han ju kallat mig hora då nu hörs vi aldrig mer så då behöver jag inte fundera heller