• Anonym (Bläää)

Otäcka odjur (skabb 😩)

Har en fråga. Har idag tyvärr fått veta att jag fått skabb. 
    Har behandlat med Tenutex, så fort jag kom hem, och meddelade killen om ?domen?
    Och då ska man ju behandla en gång nu, och en gång om en vecka. 
    Problemet är att killen inget fick tummarna loss att köpa salva idag. Får se om han gör det imorgon.

Men min fråga är n, för meningen är att man ska behandla samtidigt, så frågan är om jag kommer kunna träffa honom alls nu i vecka?
    Om behandlingen inte är i fas, så är ju risken att han ger mig det tillbaka och det känns ju inte så himla kul. 

Någon som vet hur känsligt det är?
    Vågar jag träffa honom, eller ska vi hålla oss ifrån varandra tills allt är klart?
    Vill ju knappast få det igen...

• Svar på tråden Otäcka odjur (skabb 😩)
  • Anonym (Granbarr)

Om du menar sex är det väl dumt att chansa. Avstå sex en vecka betyder ju inte att ni inte kan ses. Bara att ni ska undvika att ha intim kontakt. 

• Anonym (Bläää)
    Anonym (Granbarr) skrev 2025-07-21 21:43:44 följande:

Om du menar sex är det väl dumt att chansa. Avstå sex en vecka betyder ju inte att ni inte kan ses. Bara att ni ska undvika att ha intim kontakt. 

Hade inte varit jättelätt faktiskt 🤭
    Men vi är också väldigt nära varandra. Alltså väldigt fysiska med varandra, så att inte kunna röra varandra alls på en vecka hade varit jättesvårt. Att inte få vara i hans famn när vi tittar på film tex hade varit skitsvårt.

Det är tydligen lättare att smitta än 10 minuter hud mot hud. 

• Anonym (Granbarr)
    Anonym (Bläää) skrev 2025-07-21 23:02:27 följande:

Hade inte varit jättelätt faktiskt 🤭
    Men vi är också väldigt nära varandra. Alltså väldigt fysiska med varandra, så att inte kunna röra varandra alls på en vecka hade varit jättesvårt. Att inte få vara i hans famn när vi tittar på film tex hade varit skitsvårt.

Det är tydligen lättare att smitta än 10 minuter hud mot hud. 

Då får du bita ihop och ses om 8 dagar och använda det som motivation till att killen skaffar sig behandling...annars ses ni inte på flera veckor istället...

Då är valet inte så svårt ändå? 
Svar på tråden Otäcka odjur (skabb 😩)