Lynx123 skrev 2025-07-22 20:02:18 följande:
Jobbigt! Hur brukar du vara under dejterna? Är du tyst eller pratsam, ställer du frågor och följdfrågor när de berättar något eller pratar du mest om dig själv? Vad gör du om en tjej tycker lika eller annorlunda om något? Är du glad eller allvarsam?
Det varierar mellan dejterna, vissa har jag haft lätt att prata med, andra inte. Är som jag tidigare sagt blyg och tillbakadragen men jag är inte tyst som en mus. Och med
rätt tjejer går det rätt bra. De jag haft flest dejter med är tjejer som varit väldigt spontan och det har underlättat. Jag är mest nyfiken på tjejerna och har alltid mycket frågor och följdfrågor, men berättar så klart även om mig själv och svarar på deras frågor. Om vi tycker så olika om något att jag känner att vi inte delar samma värderingar så säger jag att vi inte alla delar åsikter och att det blir svårt att gå vidare. Men det har nog bara hänt en gång. Om vi tycker olika om annat så säger jag att vi tycker olika men att det inte gör något för mig. Möjligt att det gjort skillnad för henne men det har aldrig framgått.
Är glad tycker jag själv men det är säkert möjligt att min blyghet får mig att verka allvarsam. Har i alla fall hört att jag har humor.