• Anonym (Anonym)

Jag fick 7 tjejers nummer på en dag

Tja

När jag daygameade (alltså att närma sig och prata med tjejer på stan) så fick jag en gång 7 nummer på en dag. Detta var i Bulgarien. Jag tycker att Bulgarien är svårare än Sverige. 

Mitt mål är att vara oberoende och kunna fixa en snygg tjej var jag än befinner mig när jag är singel vilket jag är, och jag har tränar på detta sedan jag var liten, idag är jag 30 så jag har ett bra tag till på mig att utöva mina färdigheter om jag snabbt inte får en flickvän redan. 

Jag kontaktade igen av tjejerna som jag fick nummer till, jag tog deras nummer endast i syfte att träna på att prata med tjejer. 

Jag vill bli en pickup artist och lätt kunna fixa en snygg flickvän till mig själv. 

Genom årens gång har jag lärt mig vilka man ska prata med och vilka inte, vilka som skulle uppskattat det och vilka inte, detta kan man se på en tjej innan man pratat med denne. Vilket underlättar en hel del, vet att många har svårt för sånt.

Har jag potentialen att bli en pickup artist? Jag tänkte att när jag är redo så skulle jag åka till länder jag tycker om och fixa en tjej på plats och vara där med henne. Exempelvis så fixade jag en tjej i iran redan på första dagen när jag var där, detta var när jag var 26 (valde att göra slut då jag inte är där)

Vad tycker ni, har jag potential?

• Svar på tråden Jag fick 7 tjejers nummer på en dag
  • Anonym (Individer?)

Låter inte som du faktiskt sen individernas, personerna utan bara snygga hål. Rätt smaklöst enligt mig. 

• Anonym (jomentjenare!!!!!!!!!!)

Illamåendet är högt här. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Individer?) skrev 2025-07-23 21:22:34 följande:

Låter inte som du faktiskt sen individernas, personerna utan bara snygga hål. Rätt smaklöst enligt mig. 

Personligheten är minst lika viktig, men det är utseendet som lockar givetvis. 
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel

Varför just i fattiga Bulgarien, av alla länder? Osar katt om TS historia.

Prova att närma dig kvinnor på samma sätt här på hemmaplan istället, så kan vi snacka sen.

• enmamma

Om du var min son skulle jag skämmas.
    Min dotter skulle iallafall inte ge ut sitt nr till dig!

• Anonym (Anonym)
    Mayjel skrev 2025-07-23 21:52:02 följande:

Varför just i fattiga Bulgarien, av alla länder? Osar katt om TS historia.

Prova att närma dig kvinnor på samma sätt här på hemmaplan istället, så kan vi snacka sen.

Jag tog upp Bulgarien för att det är svårare där. 

Här i sverige har jag fått massa nummer, dessutom fick jag mitt senaste flickvän på så här vis i Sverige. 
  • Anonym (Anonym)
    Vissenblommaa skrev 2025-07-23 21:46:24 följande:

Så du åker till Bulgarien för att ligga med prostituerade eftersom du är en ful liten incelpojke som uppenbarligen inte kan få någon hemma i Sveriges. Fräscht.

schysst. 
  • Trent

Så du är så kass att du inte ens kan gå fram till vem du vill utan måste välja ut en tjej baserat på hur du tror att det kommer gå. Shit vad patetiskt. Och så tror du att du kommer bli en pickup-artist. 

Svar på tråden Jag fick 7 tjejers nummer på en dag