• Anonym (?)

Min asylansökan har fått avslag

Hej, 

Jag har fått avslag på min asylansökan och måste åka hem tillbaks till Iran. 

Dessförinnan tänkte jag skaffa mig en svensk tjej att göra gravid så jag kan få stanna kvar i Sverige. 

Min fru i Iran undrar vart jag har tagit vägen. Inga barn finns. 

Är det enkelt att få stanna i Sverige om jag gör en svenska gravid?

• Svar på tråden Min asylansökan har fått avslag
  • elmadumle
    Anonym (?) skrev 2025-07-23 22:45:43 följande:
    Min asylansökan har fått avslag

Hej, 

Jag har fått avslag på min asylansökan och måste åka hem tillbaks till Iran. 

Dessförinnan tänkte jag skaffa mig en svensk tjej att göra gravid så jag kan få stanna kvar i Sverige. 

Min fru i Iran undrar vart jag har tagit vägen. Inga barn finns. 

Är det enkelt att få stanna i Sverige om jag gör en svenska gravid?

Åk hem till din fru i iran, varför är hon inte med dig här? Nej, det är ingen rättighet att få stanna här oavsett om du nu skulle hitta en tjej som blir gravid. 
  • Xenia

Har du fått avslag så beror det väl på att du saknar asylskäl.

Den här trådstarten verkar bekant...

• Meddelande borttaget
  • Anonym (?)
    elmadumle skrev 2025-07-23 22:48:10 följande:
    Åk hem till din fru i iran, varför är hon inte med dig här? Nej, det är ingen rättighet att få stanna här oavsett om du nu skulle hitta en tjej som blir gravid. 
    för att jag röcker crack och hon tycker inte att min mamma är bra då hon röker cigg hela tiden och tjatar om att jag ska skaffa mig barn. Nu har jag anledning till att inte skaffa barn då vi är långt ifrån varandra.
  • elmadumle
    Anonym (?) skrev 2025-07-23 23:01:06 följande:
    för att jag röcker crack och hon tycker inte att min mamma är bra då hon röker cigg hela tiden och tjatar om att jag ska skaffa mig barn. Nu har jag anledning till att inte skaffa barn då vi är långt ifrån varandra.
    du är ju redan gift och du ska ju ändå åka hem nu så då får du väl skaffa barn med din fru.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (?)
    elmadumle skrev 2025-07-23 23:02:34 följande:
    du är ju redan gift och du ska ju ändå åka hem nu så då får du väl skaffa barn med din fru.
    Hon brukar slå mig med en linjal och säga att varje centimeter är till för min okunnighet. 

Min räddning har blivit crack.

Jag måste fokusera på en svenska så jag kan få uppehållstillstånd. Jag svettas nu det är outhärdigt
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Zzzzzzzzz)
    Anonym (?) skrev 2025-07-23 23:01:06 följande:
    Och varför skulle en svensk kvinna gilla det?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Min asylansökan har fått avslag