Psykiskt Störande djur
Hej jag har en ekorre som har varit överalt i lägenheterna på huset där jag bor.
Nu vågar jag inte ens vara ute på balkongen ens. Det känns som det är ekorrens plats nu och inte min.
den har även varit på andra och stört andra grannar men jag vill bara bli av med den så jag kan vädra och ha öppen balkongsdörr som förr. Har inte haft öppen balkongsdörr sedan maj juni. Pga att den då hade smitit in i min lägenhet. Tack gode gud att den sprang ut igen. Vill verkligen få bort den för gott.
har skaffat fågelskrämma men den är inte rädd för den. Har skaffat en orm men den är inte rädd för det har även sprejat hala min balkong med en doft som stod att inte ekorrar skulle tycka om men den är endå där.
så nu har jag fått nog. någon granne sa att dom också var trötts på den så dom skulle förgifta den men det är bättre om någon djurvårdare fångar in den och flyttar den träill en öde ö med massa tallar och träd.
så man får leva igen jag vet inte vad jag ska göra!!! Snälla hjälp!! För nu får det vara nog!!!!!
hur får man bort den???