Kom på att jag sparade mailet just för att jag inte visste hur det skulle fortsätta.
Här är några delar av det trevliga mail jag fick, och som sagt, bara en del. ?Inte minst för att hjälpa män förstå vad vi kvinnor faktiskt får utstå när vi är ute i dejtingsvängen. ??(Och ja, kroniskt sjuk men svåra smärtor som plötsligt vändes emot mig)?Obs, detta är massor av år sen, så tycker inte heller det är att hänga ut idioten som skrev detta
Enjoy 😕
Du, lyssna här nu jävligt noga.
Vem fan tror du att du är?? Du är ingenting, absolut ingenting. Bara för att du har fått ett hål mer mellan benen så tro fan inte att du ska kunna köra över folk för det, för det kan du verkligen inte, du har redan blivet straffad av gud, fattar du inte det?? Det är GUD som gett dig det liv du har, att du har värk och smärtor hela tiden är ett tecken på ditt mycket elaka beteende.
Men nog om det, INGEN "normal" människor vill ha en som dig, du bara tjatar och gnatar om DIG DIG DIG DIG hela tiden. Du borde skämmas, du har fått mig så arg, ledsen och irriterad, att jag inte minns när så var senast, men grattis, du lyckades, du är väl glad nu, så kan du ju alltid skylla ifrån dig att jag var så dum emot lilla plutte nutte dig, och så fiskar du upp en annan, hoppfull människa, som du säkert kör i botten också.
Du ska passa dig jävligt noga när du är nere på stan, för får jag jag syn på dig vet jag inte vad jag gör, och jag vet hur du ser ut din jävel.
Du behöver inte svara på detta, du har redan förödmjukat mig tillräckligt, du borde skämmas, men skam i kroppen saknar du väl per automatik med hål mellan benen och då ger det dig rätt att vara en idiot? NOT skulle inte tro det.
Far och flygg ditt lilla mygg