Är det fortfarande attraktivt att en tjej är oskuld?
Jag undrar frågan i rubriken: Är ?Att hon bara varit med dig? något killar fortfarande uppskattar?
Jag undrar frågan i rubriken: Är ?Att hon bara varit med dig? något killar fortfarande uppskattar?
Vill ha erfarenhet och bra sexm föredrar när tjejen vart med 5+ så hon vet vad hon gillar och är bra på det hon vill göra. Ne vill inte lära upp nån. Vill ha bra från start
Ja, om mannen är muslim....
Nej. Det är på intet sätt attraktivt med oskulder. När man var 15 kändes det lite fint att få vara den första men nu som 22årig känns det väldigt skumt med en tjej som är 16 eller äldre som fortfarande är oskuld. Min preferens är visserligen lite äldre tjejer/kvinnor och skulle man träffa en härlig 35åring så skulle jag back om det visar sig att hon är oskuld. Jag vill ha tjejer/kvinnor med erfarenhet och lite skinn på näsan som vet vad dom vill sexuellt och inte har problem med att ta för sig och visa vad dom vill.
De flesta som svarat i tråden är folk som ligger runt och tycker därmed inte om det. Men de flesta människor tycker det är bättre med oskulder eller mindre sexuella partners än någon som legat med 1000 pers vid 30 år.
Rent generellt folk som inte ligger runt tycker om det och folk som ligger runt tycker inte om det. Det är bara och vara ärlig.
Jag har bara legat med två pers och jag är 37 år. Jag vill inte ligga med massa randoms och föredrar och ligga med någon som jag har djupa känslor för.
Alla är vi olika och ska inte dömas för det. du har inget och skämmas över, du är inte konstig och behöver inte vara orolig. Du kanske inte är kompatibel med någon som har en lång sexuell historia bara så var beredd på det.
Nej. Det är på intet sätt attraktivt med oskulder. När man var 15 kändes det lite fint att få vara den första men nu som 22årig känns det väldigt skumt med en tjej som är 16 eller äldre som fortfarande är oskuld. Min preferens är visserligen lite äldre tjejer/kvinnor och skulle man träffa en härlig 35åring så skulle jag back om det visar sig att hon är oskuld. Jag vill ha tjejer/kvinnor med erfarenhet och lite skinn på näsan som vet vad dom vill sexuellt och inte har problem med att ta för sig och visa vad dom vill.