• Anonym (Anonymsignatur)

Inte tillfredsställd

Jag är en man, 30 år och har fru och barn. Jag är kär i min fru och jag älskar vårt barn.
    jag känner inte riktigt att jag blir tillfredsställd och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har tagit upp det.
    jag är en person som är en reciver, jag tar inte för givit att jag ska få blowjob varje dag, men jag vill det, helst flera gånger per dag. På det sättet känner jag mig glad och tillfredsställd. 
    jag vill att hon suger av mig utan att jag behöver be om det eller att jag påverkar henne till det, tex jag vill inte köpa blommor och vara extra mysig för att bli avsugen, eftersom då känns det inte som att hon skulle göra det av egen vilja eller själv tycka att jag förtjänar det. Påverkar jag henne, är det jag som styrt det.
    det är det sättet jag känner mig uppskattad på, och jag är det som person, det är ingenting jag kan ändra på lika lite som jag kan ändra på att jag tycker glass är gott.
    själv är jag en väldigt snäll man, jag är trevlig, hemma sköter jag det mesta. Jag lagar mat, städar, planerar ekonomi och löser alla problem. Jag tycker jag tar hand om min familj, jag är aldrig elak, skriker, gör illa eller på något sätt trycker ner dom. Jag är hyvens. Alla har sina fantasier eller viljor, min är just att jag vill bli omhändertagen genom att få blowjobs ovillkorligt.
    jag behöver inget annat, allt annat tycker jag om såklart, tid med familjen, ha det mysigt och sådär, och jag gillar självklart vanligt sex.
    även fast jag älskar och är kär i min fru, blir jag inte mentalt attraherad när jag känner att jag ger hela tiden, men den enda sak jag känner att jag vill ha/ behöver, får jag väldigt sällan. Hon kanske tycker jag ska kmulla henne, men ibland känner jag inte för det för att jag får nästan aldrig det jag vill ha. Så jag är kär, men inte alltid attraherad. 

jag vill inte göra slut, jag kommer från en skild familj och vill inte föra det vidare till min dotter. Och jag vill inte vara utan min fru, jag vill inte vara otrogen.

jag har mina fantasier, jag kan inte göra något åt det. Jag blir inte arg om jag inte får blowjob, men jag blir lite nere, jag känner mig inte sedd eller respekterad eller älskvärd.
    jag vet inte vad jag vill få ut av den här tråden. Vissa kanske tycker jag är konstig, vissa kanske tycker det är nått fel på mig, någon (kvinna) kanske håller med mig. 

kan hon inte dyrka min kuk så jag får mina blowjobs?
    hur går era tankar? Vad ska jag göra? 

• Svar på tråden Inte tillfredsställd
  • Anonym (Qwerty)

Vad kom ni överens om när ni träffades?

• Anonym (Ywywywy)

Hur ofta går du ner på henne no queations asked och utan förväntan att få nåt tillbaka?

• Anonym (Just me)

Ni har väl jobb och barn och livet som tar mycket av ens tid, så hur ska det ens hinnas med att göras flera gången om dagen varje dag?

Personligen gillar jag att ge oralt till min kille, men flera gånge om dagen tycker jag låter vansinnigt mycket. 
    Kan lägga till att jag enbart gör det när jag själv är in the moo, och jag måste få känna mig sexig och ?snusksexsugen? för att vilja det  
    För skillnad på närhetssex och snusksex enligt mig. Det ena är intimt och det andra sexigt.

Kan tillägga att om jag veta att han hade förväntningar/förhoppningar om att det skulle göras flera gånger om dagen så hade jag tyckt det var ännu jobbigare nog tom kunnat ta bort lusten att göra det helt, för då hade det inte ens hunnit bli att jag vill göra det, utan hade känt det som en syssla. Något jag måste göra för att hålla min kille nöjd. Nä fy vilken press  

Tycker också att du lägger fram det lite skevt. Sån är jag helt enkelt, lika självklart som att gilla glass. Då säger du samtidigt att du inte är villig att jobba på dig själv eller ens tänka att det kanske faktiskt visst går att påverka  

Ärligt talat så tycker jag det låter så pass mycket att jag tycker du ska fundera på om du kanske faktiskt har någon form av sexmissbruk. Menar inte detta som någon anklagelse eller förolämpnin, utan en genuin tanke utifrån att du kanske ska kunna hitta ett sätt att få hjälp, så att du inte riskerar att förstöra en relation du annars är lycklig i, för att du har en förvändning om avsugningar flera gången om dagen. 

• Anonym (Anna)

Du verkar vara lite fixerad vid blowjob till den grad att du nog behöver hjälp.
    Jag undrar också om du ger henne oralt i tid och otid.
    Låt inte en sexfixering förstöra er relation.

• Anonym (Jag)

Var snäll och gå i terapi. Det där känns helt skevt.

• jontebula

Du gör för mycket jobb hemma, en man som inte får en blowjob av sin fru är inget att ifall du frågar mig. Om man måste tjata till sig om sånt så är det värdelöst bara

jontebula skrev 2025-07-27 10:20:33 följande:

Du gör för mycket jobb hemma, en man som inte får en blowjob av sin fru är inget att ifall du frågar mig. Om man måste tjata till sig om sånt så är det värdelöst bara

Tack
    Anonym (Ywywywy) skrev 2025-07-26 22:38:50 följande:

Hur ofta går du ner på henne no queations asked och utan förväntan att få nåt tillbaka?

alltid när hon är nyrakad och nyduschad. det älskar jag att göra. sen har hon inte exakt samma behov som jag, hade hon haft det hade jag gärna hjälpt henne
  • Anonym (Kimchi)

Vilken mansbebis du är. Du vill att hon suger av dig. Fine. Men varje dag eller flera gånger/dag? Hur tänkte du nu? Du kanske inte känner för att knulla säger du. Hon kanske inte känner för att suga. Hur ofta ger du henne oralt? Hon kanske vill starta och avsluta dagen med ett slick. Det måste hon väl få?! Jäkla idéer du har. Skärp till dig. Det är mycket man vill ha men inte får vid varje ingivelse. Se till att även hålla henne tillfredsställd. Skaffa en fleshlight istället. Försökt se vad ditt behov av att hon suger av dig egentligen står får. Tror inte det bara handlar om tillfredsställelse. 

• jontebula
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-07-27 10:39:45 följande:

Vilken mansbebis du är. Du vill att hon suger av dig. Fine. Men varje dag eller flera gånger/dag? Hur tänkte du nu? Du kanske inte känner för att knulla säger du. Hon kanske inte känner för att suga. Hur ofta ger du henne oralt? Hon kanske vill starta och avsluta dagen med ett slick. Det måste hon väl få?! Jäkla idéer du har. Skärp till dig. Det är mycket man vill ha men inte får vid varje ingivelse. Se till att även hålla henne tillfredsställd. Skaffa en fleshlight istället. Försökt se vad ditt behov av att hon suger av dig egentligen står får. Tror inte det bara handlar om tillfredsställelse. 

Han ger ju henne det, men han får inte tillbaka det han vill ha kan du inte läsa? Fattar inte hur man kan försvara tjejen i detta fall makalöst
Svar på tråden Inte tillfredsställd