Inte tillfredsställd
Jag är en man, 30 år och har fru och barn. Jag är kär i min fru och jag älskar vårt barn.
jag känner inte riktigt att jag blir tillfredsställd och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har tagit upp det.
jag är en person som är en reciver, jag tar inte för givit att jag ska få blowjob varje dag, men jag vill det, helst flera gånger per dag. På det sättet känner jag mig glad och tillfredsställd.
jag vill att hon suger av mig utan att jag behöver be om det eller att jag påverkar henne till det, tex jag vill inte köpa blommor och vara extra mysig för att bli avsugen, eftersom då känns det inte som att hon skulle göra det av egen vilja eller själv tycka att jag förtjänar det. Påverkar jag henne, är det jag som styrt det.
det är det sättet jag känner mig uppskattad på, och jag är det som person, det är ingenting jag kan ändra på lika lite som jag kan ändra på att jag tycker glass är gott.
själv är jag en väldigt snäll man, jag är trevlig, hemma sköter jag det mesta. Jag lagar mat, städar, planerar ekonomi och löser alla problem. Jag tycker jag tar hand om min familj, jag är aldrig elak, skriker, gör illa eller på något sätt trycker ner dom. Jag är hyvens. Alla har sina fantasier eller viljor, min är just att jag vill bli omhändertagen genom att få blowjobs ovillkorligt.
jag behöver inget annat, allt annat tycker jag om såklart, tid med familjen, ha det mysigt och sådär, och jag gillar självklart vanligt sex.
även fast jag älskar och är kär i min fru, blir jag inte mentalt attraherad när jag känner att jag ger hela tiden, men den enda sak jag känner att jag vill ha/ behöver, får jag väldigt sällan. Hon kanske tycker jag ska kmulla henne, men ibland känner jag inte för det för att jag får nästan aldrig det jag vill ha. Så jag är kär, men inte alltid attraherad.
jag vill inte göra slut, jag kommer från en skild familj och vill inte föra det vidare till min dotter. Och jag vill inte vara utan min fru, jag vill inte vara otrogen.
jag har mina fantasier, jag kan inte göra något åt det. Jag blir inte arg om jag inte får blowjob, men jag blir lite nere, jag känner mig inte sedd eller respekterad eller älskvärd.
jag vet inte vad jag vill få ut av den här tråden. Vissa kanske tycker jag är konstig, vissa kanske tycker det är nått fel på mig, någon (kvinna) kanske håller med mig.
kan hon inte dyrka min kuk så jag får mina blowjobs?
hur går era tankar? Vad ska jag göra?