• Anonym (Anonymsignatur)

Inte tillfredsställd

Jag är en man, 30 år och har fru och barn. Jag är kär i min fru och jag älskar vårt barn.
    jag känner inte riktigt att jag blir tillfredsställd och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har tagit upp det.
    jag är en person som är en reciver, jag tar inte för givit att jag ska få blowjob varje dag, men jag vill det, helst flera gånger per dag. På det sättet känner jag mig glad och tillfredsställd. 
    jag vill att hon suger av mig utan att jag behöver be om det eller att jag påverkar henne till det, tex jag vill inte köpa blommor och vara extra mysig för att bli avsugen, eftersom då känns det inte som att hon skulle göra det av egen vilja eller själv tycka att jag förtjänar det. Påverkar jag henne, är det jag som styrt det.
    det är det sättet jag känner mig uppskattad på, och jag är det som person, det är ingenting jag kan ändra på lika lite som jag kan ändra på att jag tycker glass är gott.
    själv är jag en väldigt snäll man, jag är trevlig, hemma sköter jag det mesta. Jag lagar mat, städar, planerar ekonomi och löser alla problem. Jag tycker jag tar hand om min familj, jag är aldrig elak, skriker, gör illa eller på något sätt trycker ner dom. Jag är hyvens. Alla har sina fantasier eller viljor, min är just att jag vill bli omhändertagen genom att få blowjobs ovillkorligt.
    jag behöver inget annat, allt annat tycker jag om såklart, tid med familjen, ha det mysigt och sådär, och jag gillar självklart vanligt sex.
    även fast jag älskar och är kär i min fru, blir jag inte mentalt attraherad när jag känner att jag ger hela tiden, men den enda sak jag känner att jag vill ha/ behöver, får jag väldigt sällan. Hon kanske tycker jag ska kmulla henne, men ibland känner jag inte för det för att jag får nästan aldrig det jag vill ha. Så jag är kär, men inte alltid attraherad. 

jag vill inte göra slut, jag kommer från en skild familj och vill inte föra det vidare till min dotter. Och jag vill inte vara utan min fru, jag vill inte vara otrogen.

jag har mina fantasier, jag kan inte göra något åt det. Jag blir inte arg om jag inte får blowjob, men jag blir lite nere, jag känner mig inte sedd eller respekterad eller älskvärd.
    jag vet inte vad jag vill få ut av den här tråden. Vissa kanske tycker jag är konstig, vissa kanske tycker det är nått fel på mig, någon (kvinna) kanske håller med mig. 

kan hon inte dyrka min kuk så jag får mina blowjobs?
    hur går era tankar? Vad ska jag göra? 

• Svar på tråden Inte tillfredsställd
  • Anonym (Kvinna)

Ni behöver ju reda ut vilka förväntningar ni har på varann och er relation och vad som är rimligt att kunna förvänta sig. Du behöver ju även söka hjälp om du behöver bli avsugen för att få ditt bekräftelsebehov tillfredsställt då det finns så många andra sätt som bevisar att hon respekterar och älskar dig.
    Jag gillar att ge oralsex när jag är på humör men om min partner skulle ställa krav på det flera g/dag skulle jag nog tappa lusten helt. Vill du verkligen att hon suger av dig fast hon inte har lust...dvs tvingar sig till det?

Anonym (Kvinna) skrev 2025-07-27 11:22:44 följande:

Ni behöver ju reda ut vilka förväntningar ni har på varann och er relation och vad som är rimligt att kunna förvänta sig. Du behöver ju även söka hjälp om du behöver bli avsugen för att få ditt bekräftelsebehov tillfredsställt då det finns så många andra sätt som bevisar att hon respekterar och älskar dig.
    Jag gillar att ge oralsex när jag är på humör men om min partner skulle ställa krav på det flera g/dag skulle jag nog tappa lusten helt. Vill du verkligen att hon suger av dig fast hon inte har lust...dvs tvingar sig till det?

Jag ställer varken krav eller tvingar henne till någonting. 
  • Anonym (What)

Men wow, vilka orimliga förväntningar du har på vad hon ska göra för dig. Tydligen sitter hela din självkänsla i kuken och att hon ska göra sånt för dig.

få kvinnor dyrkar sin mans kuk på det sättet du verkar önska dig. Det som får mig att vilja ge min man extra njutning utanför sovrummet är just hur han behandlar mig i övrigt och det kan vara att ge sin tid, uppmärksamhet, komplimanger, omtanke eller presenter. Visar han inte hur han tycker om mig och uppskattar mig så blir det ju tillslut att jag inte heller visar hur jag uppskattar honom. Du önskar dig uppskattning via blowjobs, har du inga andra kärleksspråk än sexuella och vet din fru om att det är så här du vill ha din uppskattning? Det låter lite som du ser det som en hobby som hon ska känna samma för.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-27 13:16:55 följande:
    Jag ställer varken krav eller tvingar henne till någonting. 
    Nej, det tror jag inte men skulle du tycka det var ok om du berättade att du vill bli avsugen flera g/dag och hon gör det fast hon egentligen inte har lust? Eftersom hon inte själv tagit initiativ så är det ju uppenbarligen inget hon vill göra så ofta eller alls.
  • molly50
    jontebula skrev 2025-07-27 11:04:26 följande:
    Han ger ju henne det, men han får inte tillbaka det han vill ha kan du inte läsa? Fattar inte hur man kan försvara tjejen i detta fall makalöst
    Men då är han väl fri att gå,om det är det viktigaste för honom här i livet.
    Varför tycker du att hans fru ska göra något hon kanske inte vill? Vad får man ut av det?
    Det finns andra sätt att visa kärlek och uppskattning på också som inte behöver innebära avsugningar flera gånger per dag.
    Om TS inte klarar va att leva utan det så behöver han kanske söka hjälp.
  • Anonym (man)

Svårt att tro att denna berättelse är på riktigt. Om det ändå är på riktigt verkar ju TS ha en totalt skev syn på vad som är rimligt i en kärleksrelation.

• Anonym (man)

Tycker också det är konstigt med alla dessa trådar med män (och kvinnor) som framställer sig själva som den totala drömpartnern, som bara är så totalt närvarande på alla sätt med sin partner, barn, gör allt för alla och är allmänt fantastiska på alla sätt. Dessutom snygga och sociala och allt möjligt. Hur kan det vara så många som skriver här som är så perfekta?

Nej, om TS är verklig tror jag att han är ganska trist som partner. Han verkar självcentrerad, se sin kvinna som ett objekt som finns till för att tillfredsställa honom, och jag kan inte föreställa mig att en sådan person skulle framstå som särskilt kärleksfull och närvarande för någon annan än honom själv.

Anonym (What) skrev 2025-07-27 14:04:35 följande:

Men wow, vilka orimliga förväntningar du har på vad hon ska göra för dig. Tydligen sitter hela din självkänsla i kuken och att hon ska göra sånt för dig.

få kvinnor dyrkar sin mans kuk på det sättet du verkar önska dig. Det som får mig att vilja ge min man extra njutning utanför sovrummet är just hur han behandlar mig i övrigt och det kan vara att ge sin tid, uppmärksamhet, komplimanger, omtanke eller presenter. Visar han inte hur han tycker om mig och uppskattar mig så blir det ju tillslut att jag inte heller visar hur jag uppskattar honom. Du önskar dig uppskattning via blowjobs, har du inga andra kärleksspråk än sexuella och vet din fru om att det är så här du vill ha din uppskattning? Det låter lite som du ser det som en hobby som hon ska känna samma för.

Det är inte förväntningar, det är förhoppningar. Jag behandlar henne bra i övrigt, det säger hon ofta, som sagt tar jag hand om allt hemma, hon får gåvor titt som tätt och hon får många komplimanger. 
    molly50 skrev 2025-07-27 14:44:41 följande:
    Men då är han väl fri att gå,om det är det viktigaste för honom här i livet.
    Varför tycker du att hans fru ska göra något hon kanske inte vill? Vad får man ut av det?
    Det finns andra sätt att visa kärlek och uppskattning på också som inte behöver innebära avsugningar flera gånger per dag.
    Om TS inte klarar va att leva utan det så behöver han kanske söka hjälp.

Jag har inte skrivit någonstans att det är det viktigaste i livet för mig, jag vet inte vart du fick det ifrån. 

jag tvingar inte henne till någonting, och jag vill inte att hon ska göra något hon inte vill. 

det är flera som hakar upp sig lite och är lite trångsynt på ?flera gånger per dag?. Jag skulle vilja det, men det är absolut inget jag förväntar mig. 

• jontebula
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-07-27 14:29:40 följande:
    Nej, det tror jag inte men skulle du tycka det var ok om du berättade att du vill bli avsugen flera g/dag och hon gör det fast hon egentligen inte har lust? Eftersom hon inte själv tagit initiativ så är det ju uppenbarligen inget hon vill göra så ofta eller alls.
    Hur kan man inte vilja suga av sin man, älskar man inte honom så pass ? 
Svar på tråden Inte tillfredsställd