• Anonym (M58)

Otrogen med andra män, jag är man.

Har flera gånger träffat män för att bli avsugen. Har skön sex med min fru, men oralsex vill hon inte ge bara få. I mina tidigare förhållanden så var det mycket oralsex. Jag tycker det är underbart att bli avsugen. Dejtat tjejer/kvinnor men där har det inte blitt ngt sånt. Däremot män, lättare att hitta nån där. Ngn i liknande situation???

• Svar på tråden Otrogen med andra män, jag är man.
  • Lynx123

Stackars din fru! Hoppas att du använder kondom!  Fast hoppas allra mest att det här är en trolltråd.

• Mkay

hmm får inte oralsex av frun ?> går till män för oralsex? Det låter som att du hoppade över några steg här, samt den viktigaste frågan: varför är du fortfarande med din fru om du tänder på män? 

• Anonym (Öööh?)
    Mkay skrev 2025-07-28 08:02:47 följande:

hmm får inte oralsex av frun ?> går till män för oralsex? Det låter som att du hoppade över några steg här, samt den viktigaste frågan: varför är du fortfarande med din fru om du tänder på män? 

Om han har skön sex med sin fru men gillar oralsex med män är han ju bisexuell, eller du har glömt att det finns också kanske?
  • Mkay
    Anonym (Öööh?) skrev 2025-07-28 19:42:02 följande:
    Om han har skön sex med sin fru men gillar oralsex med män är han ju bisexuell, eller du har glömt att det finns också kanske?
    Snubben verkar ju bara vilja ha oralsex av män? Oavsett så förändrar inte det frågan om varför han fortfarande är med sin fru?
  • Tobben
    Mkay skrev 2025-07-28 22:04:20 följande:
    Snubben verkar ju bara vilja ha oralsex av män? Oavsett så förändrar inte det frågan om varför han fortfarande är med sin fru?
    Jag tror att han oralsex med män för att det är enklare.
    Han får oralsex tills han sprutar och sedan är träffen över.
  • Mkay
    Tobben skrev 2025-07-28 23:14:03 följande:
    Jag tror att han oralsex med män för att det är enklare.
    Han får oralsex tills han sprutar och sedan är träffen över.
    Fortfarande otrohet och otrohet är så lågt man kan komma. Lämna giftermålet och ha oralsex med så många du vill TS, var inte en feg jävel som du är nu! 
  • Anonym (m)
    Mkay skrev 2025-07-28 22:04:20 följande:

Därför att hon har annat som han uppskattar såklart. 

Och han vill väl visst ha oralsex med sin fru, det har han ju också men bara som den givande parten.

Svar på tråden Otrogen med andra män, jag är man.