Mitt tredje missfall på rad, behöver höra solskenshistorier!
Beklagar 💔
Har också precis gått igenom ett tredje missfall/MA.
Blev gravid snabbt och fick ett supertidigt missfall bara några dagar efter BIM. Blev gravid direkt igen, ett sent missfall i vecka 15. Gravid 2-3 månader senare igen och nu i vecka 11 upptäcktes att fostret dog i v 7. Kroppen tog hand om allt själv och nu blöder jag nästan inget.
Svårt att känna att vi bara haft extremt otur alla dessa gånger. Känns som att det kanske inte är meningen att vi ska få några fler barn. Har redan 2 st så väldigt tacksam för dom givetvis 💕
Svårt just nu att känna hopp om att det ska gå bra den fjärde gången, men samtidigt så vet jag ju att många lyckas till sist trots många tidigare missfall. Men just nu har jag svårt att känna det. Jag vet ju också att jag kan bli gravid, har fått friska barn förut. Det borde gå. Läkarna säger att kan man få missfall kan man få barn. Inte ge upp. Vissa har en livmoder som är mer benägen att ta emot alla befruktade ägg, även de som inte är perfekta. Därför har man lätt för att bli gravid, och tyvärr då också högre risk för missfall.
Nu ska jag läka. Tänker inte försöka förrän jag haft en vanlig mens.