Inlägg från: Anonym (Hu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hu)

En tjej vill ha mig - Skulle du dejtat någon på Familjeliv?

Nepp, hade aldrig dejtat nån från detta forum. Så många bluffmakare och skummisar här som catfishar och utger sig för att vara personer av det motsatta könet. Sista plattformen på jorden som jag hade sökt efter en partner på. 

• Anonym (Hu)
    Anonym (Hur?) skrev 2025-07-31 11:50:03 följande:
    Hur menar du? Flera som säger att de är kvinnor när de egentligen är män för att de vet att du gillar kvinnor? Eller kvinnor som säger sig vara män för att du sagt att du gillar män? 
    Hur skulle "Catfishar och utger sig för att vara personer av det motsatta könet" annars kunna tolkas?

Män som utger sig för att vara kvinnor, det är hur vanligt som helst på detta forum. Jag ser det s gott som dagligen.

Ofta märks det direkt på deras nick (alltid överdrivet kvinnliga) och deras sätt att prata vilket dock är som män i allra högsta grad. 

Män som låtsas vara kvinnor gör detta i syfte att trolla, baktala andra kvinnor eller för att de är smygbögar som vill hitta andra män att sexchatta med, utan dessa mäns vetskap då. 

Jag hade begärt en livechatt om jag var du. 

• Anonym (Hu)
    Anonym (Hur?) skrev 2025-07-31 14:09:53 följande:
    Det förekommer absolut. Men alla är knappast så. 
    Oftast är nog omvänt kön att bevisa en poäng av något slag. Inte att ragga-även om det också förekommer speciellt om man inte är anonym när man skriver.
    Jag har låtsats vara man någon gång för flera år sedan för att ge styrka till min åsikt.
    Ibland händer det nog ändå att två börjar prata med varandra och det går vidare till träff. Finner det inte alls omöjligt. Hellre lära känna någon långsamt på ett forum, där man är ute efter andra saker än att träffa någon, förhoppningsvis, och hänga med i personens åsikter eller lära känna genom att bara skriva än en snabb träff på tinder där alla är mer eller mindre desperata efter något.

Ja ts lär livechatta innan en träff, absolut.
    Visst, det är ju upp till var och en. Tycker man att det är värt att ta den risken så må det så vara.

Själv har jag erfarits med för mycket av den dystra verkligheten av att hänga på Familjeliv under så många år. Alltför mycket för att kunna sålla de få guldkorn som finns här bland alla övriga dyngbaggar. 

Livechatt är bra ja. Detta är något som alla borde begära innan de bestämmer träff med främlingar i verkliga livet.
Svar på tråden En tjej vill ha mig - Skulle du dejtat någon på Familjeliv?