Inlägg från: Hejsvejs3278 |Visa alla inlägg
  • Hejsvejs3278

Nyttjat nykundsrabatt typ 30 gånger - BEDRÄGERI??

Dum som jag är har jag gång på gång använt en och samma rabattkod för mina matbeställningar online. Företaget i fråga har också gjort det otroligt enkelt att skapa nya konton och få matvarorna levererade utan att något personnummer uppges, vilket gjort att jag bara uppgett nya namn när jag skapat de nya kontona. 
    Maten har alltså levererats till ett annat namn än mitt men till min adress enligt mina anvisningar. 
    Butiken har nu ringt mig och hävdat att de  ser ett mönster i att jag gjort detta gång på gång TROTS att de upprepade beställningarna inte innehållit mitt namn. De vill nu fakturera mig summan för samtliga rabattkoder som nyttjats, vilket kanske rör sig om 30ggr en rabattkod på cirka 250kr. I vilket fall pengar jag absolut inte har. 
    Har varit svårt sjuk länge och haft det väldigt knapert ekonomisk. Är LIVRÄDD att de ska ta detta vidare och anmäla mig för bedrägeri eller liknande. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA hjälp mig. Vad ska jag göra? Fortsätta neka? Bara betala? Jag har verkligen inte alls de pengarna som det säkerligen skulle röra sig om?
    Väntar just nu mailledes uppföljning från företaget, men snälla hjälp mig. Jag hatar mig själv för detta!!! :( 
Svar på tråden Nyttjat nykundsrabatt typ 30 gånger - BEDRÄGERI??