• Anonym (Anonym)

Vilka länder är bäst att ragga på tjejer på?

Tja

Jag tänkte sen leta efter en snygg flickvän till mig själv och tänkte då på att stöta på tjejer i Berlin, varför det blir Berlin är för att de har stor population så man sticker inte ut så mycket samt för att de är skönare individer så man kan  enklare prata med folk på stan. Jag tycker dessutom att Tyska tjejer är snyggare än Svenska tjejer. 

Har du varit på farten? Vilka länder rekommenderar du? 

• Svar på tråden Vilka länder är bäst att ragga på tjejer på?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (W) skrev 2025-07-30 21:59:48 följande:
    Trots att du har iranska föräldrar?
    Låt mig gissa, du kan Svenska, Engelska samt Persiska?
  • Anonym (??)

Är du inte nöjd med dom sju tjejer du fick numren till i Bulgarien?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (??) skrev 2025-07-30 22:18:04 följande:

Är du inte nöjd med dom sju tjejer du fick numren till i Bulgarien?

Jag tog deras nummer endast i syfte att lära mig gå fram till tjejer och prata med dem. Jag varken bor i Bulgarien eller skulle vilja ha en flickvän där. 
  • Anonym (r)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 21:21:41 följande:
    Tja

Det betyder att man varit aktiv och gjort saker, i detta fall stött på tjejer och tagit deras nummer. 
    Behärska svenska språket... Nja.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (r) skrev 2025-07-30 22:24:20 följande:
    Behärska svenska språket... Nja.
    Du visste inte ens vad fubbick betyder.
  • Tukt

Låter lite som du står vid charkdisken och ska välja kött och undrar vilket som är billigast.

• Anonym (Anonym)
    Tukt skrev 2025-07-30 22:38:54 följande:

Låter lite som du står vid charkdisken och ska välja kött och undrar vilket som är billigast.

Det stämmer.

Har valt att gå vidare med Berlin men tar gärna emot tips. 
  • Raggartjejen
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 21:54:44 följande:
    Jag bodde i Berlin i 6 månader och kom bra undan med engelska, folk kan ändå bra nästan lika bra som i Sverige, dessutom med deras lärosäten som är bäst i världen så ska man inte underskatta dem. 
    Vi har flera tyska vänner och alla säger att de tycker att svenska är lättare än engelska. 
  • Raggartjejen
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 21:16:10 följande:
    Vilka länder är bäst att ragga på tjejer på?

Tja

Jag tänkte sen leta efter en snygg flickvän till mig själv och tänkte då på att stöta på tjejer i Berlin, varför det blir Berlin är för att de har stor population så man sticker inte ut så mycket samt för att de är skönare individer så man kan  enklare prata med folk på stan. Jag tycker dessutom att Tyska tjejer är snyggare än Svenska tjejer. 

Har du varit på farten? Vilka länder rekommenderar du? 

Tyska tjejer/kvinnor tycker nog att tyska killar/män är snyggare än iranier!
  • Anonym (Anonym)
    Raggartjejen skrev 2025-07-30 22:45:01 följande:
    Tyska tjejer/kvinnor tycker nog att tyska killar/män är snyggare än iranier!
    Det varierar alla tycker olika. Kom bra överens med Tyska tjejer när jag var där. 
Svar på tråden Vilka länder är bäst att ragga på tjejer på?