• Anonym (semester)

sex under semesterresor?

Har du mer sex med din partner under semestern och när ni är ute och reser? Exempelvis om ni tar en eller några veckor i södern på hotell. Ligger ni mer då än vad ni gör i normalt under resten av året?

För oss är det nästan tvärtom. Vi ligger mindre när vi är på semesterresa. Oftast pga av att vi tillbringar rätt lite tid på hotellrumet.

Hur är det i ert fall?

• Svar på tråden sex under semesterresor?
  • Anonym (M)

Vi är också sällan på hotellrummet. Men vi hinner ändå ha sex, oftast på morgonen. 

• Anonym (Zzz)

Vi ligger inte mer för att det är semester. Frekvensen är lika minimal oavsett. Trist

• Anonym (jahaja...)

Mitt ex släppte bara till på semestern- oavsett det var solsemester på vintern eller  i husvagn på sommaren.
    En gång per semester och inget mer.
    Mycket därför hon är ett ex
    Man kan ju i alla fall prata om vad problemet ät?

• Anonym (Mannen)

Jag upplever att vi ligger mer på semestern. Kanske ligger något i att hon ?trött efter jobbet?. Själv har jag alltid gärna offrat sömn till förmån för sex då jag tycker att sex ger mer energi och välmående än att sova en timme eller två extra. 

• Anonym (Luttrad)

Mindre!
    Ännu mindre än hemma och solen, värmen, vinet och ledigheten, plus hennes och alla andra vackra kvinnokroppar, gör mig ännu kåtare ån vanligt!
    Därför får hon åka på solsemester med släkt och vänner i stället.
    Hemma biter jag ihop och härdar ut och har lättare att ta hand.. om behovet själv, men där går det bara inte. Där går min smärtgräns!

• Anonym (Oo)

Jag satte på en äldre kvinna på hotellet när hennes man var ute på golfrunda nu i somras i Spanien. Jag är en yngre man som flörtade med henne redan första kvällen på restaurangen :)
    vi var sedan hållit kontakten och setts ett par ggr hemma i Sverige. Vi bor båda i Sthlm :)

• Anonym (Betty)

Nej vi knullar mycket hela tiden oavsett väderstreck. Minst begravning ggr om dagen på semestern  när man verkligen får rå om varanrr

• Anonym (Nightstride)

Beror helt på vad det är för semester, hur vi bor och om barnen är med. Får vi komma iväg själva blir vi som kaniner igen!

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Oo) skrev 2025-07-31 23:36:26 följande:

Jag satte på en äldre kvinna på hotellet när hennes man var ute på golfrunda nu i somras i Spanien. Jag är en yngre man som flörtade med henne redan första kvällen på restaurangen :)
    vi var sedan hållit kontakten och setts ett par ggr hemma i Sverige. Vi bor båda i Sthlm :)

Vad härligt !  Jag gillar också att sätta på äldre, gifta/sambo kvinnor på semester i Spanien Grekland Turkiet o.dyl.  Värmen,vinet och stämningen gör dom kåta och yra. Lättat att charma, och få känna nåt ungt och hårt mellan benen ;)  
Svar på tråden sex under semesterresor?