Vilket schampo använder du?
Vilket schampo använder du ? Varför har du detta schampo?
Eller river du bara åt dig det billigaste du hittar i affären?
Vilket schampo använder du ? Varför har du detta schampo?
Eller river du bara åt dig det billigaste du hittar i affären?
Jag använder Eldorado duschtvål, billigt och bra. Det har hänt några gånger att jag använt grönsåpa om duschtvålen tagit slut.
Köper schampo och balsam på en butik nära mitt hem, Bara Bra Mat. De har ekologiska livsmedel och även ekoprodukter för kropp och hår.
Mitt schampo och balsam är mjukgörande och doftar lite blommigt. Skonsamt och går att använda varje dag.
Köper schampo och balsam på en butik nära mitt hem, Bara Bra Mat. De har ekologiska livsmedel och även ekoprodukter för kropp och hår.
Mitt schampo och balsam är mjukgörande och doftar lite blommigt. Skonsamt och går att använda varje dag.
Kör keraste för det mesta
Maria Nilan Head & Hair Heal serie använder jag. Nu har jag upptäckt K18 som verkar vara bra.
Jag tvättar håret i grummes tallsåpa. Jag gillar inte en lång lista med kemiska grejer i innehållet. Och så är det billigt.
Jag tvättar håret i grummes tallsåpa. Jag gillar inte en lång lista med kemiska grejer i innehållet. Och så är det billigt.
Använder mest Schwarzkopf. Har väl ett dussin olika av just detta märke och tycker de är helt ok. Detta schampo tillsammans med bra näringsrik mat och jag håller mig borta från skitmat och skitdrycker som godis och läsk gör att mitt hår ser helt oftattbart fint och frodigt ut.