• Anonym (Vilsen)

Attraherad av

Är 58år, har på senare tid börjat tappa sexlusten med jämnåriga kvinnor. Försökt å busa till det för att krydda sexet med olika saker. Offentlig sex, på kontoret, ute i naturen, lätt bdsm mm. Kuken blir stenhård och sprutar bra. Blitt slentrian, känns hela tiden att jag vill prova nytt. Dejtar, så det har blivit en hel del sex med olika. Blir aldrig nöjd liksom. Någon som känner lika?

• Svar på tråden Attraherad av
  • Tobben
    Anonym (Vilsen) skrev 2025-08-06 10:26:11 följande:
    Attraherad av

Är 58år, har på senare tid börjat tappa sexlusten med jämnåriga kvinnor. Försökt å busa till det för att krydda sexet med olika saker. Offentlig sex, på kontoret, ute i naturen, lätt bdsm mm. Kuken blir stenhård och sprutar bra. Blitt slentrian, känns hela tiden att jag vill prova nytt. Dejtar, så det har blivit en hel del sex med olika. Blir aldrig nöjd liksom. Någon som känner lika?

För min del har sexet alltid snabbt blivit slentrian och sökandet efter något nytt spännande har alltid funnits där.
    Inte nödvändigtvis med en ny partner, utan mer att man vill prova nya aktiviteter.
  • Anonym (Vilsen)

Jämnåriga med mig har på ngt sätt blitt tråkiga. Inte nyfikna på nya saker, utan ska ha det som ?vanligt?

• Anonym (Dennis)
    Det finns inga måsten att dejta jämnåriga. Dejta vem du vill. Vad hindrarar dig liksom? 
  • Anonym (Leif)

Känner igen det där jag är 52 och fan kåtare än nånsin..får inte nog kan onanera flera gånger om dan..har fru som gör så gott hon kan vi har sex men känner oftast det är för att jag vill och vill få det överstökat liksom..Drömmen vore ju en KK med samma lust för kravlöst sex..Trodde det skulle lägga sig med åldern men ser inget som tyder på det alls faktiskt..

• Anonym (Mehua)

Finländare är världens lyckligaste folk, enligt en undersökning.
    Förklaringen: Låga förväntningar.

• vitvåisthlm

Vi trodde åxå det skulle lugna ner sig.(båda 55) Men vi har aldrig varit såbsugna och äventyrliga som nu. Förvånande, Dock för oss Härligt med ett 39 års förhållande.

Man & Fru
  • Anonym (Liv)

Dejta utanför ditt eget åldersspann då? Jag ser inga problem med det. Jag är själv en kvinna på 46 år och jag träffar bara yngre män numera pga samma anledning. 

• Anonym (Vilsen)

Flera mellan 20-30 som här av sig till mig på Tinder. Dom e lite för unga för mig. Över 40 kan jag tänka mig.

• Anonym (erik)

Blir alltid ledsen när jag läser sådana här trådar. Hade ju hoppats på att sexlusten försvann med åldern.

• Tobben
    Anonym (Vilsen) skrev 2025-08-08 07:23:16 följande:

Flera mellan 20-30 som här av sig till mig på Tinder. Dom e lite för unga för mig. Över 40 kan jag tänka mig.

Ställ upp som deras mentor. De behöver en erfaren som kan lära dem.
  • Anonym (Signe)

Hur länge dejtar du en och samma kvinna?

Sen klimakteriet så har jag en enorm sexlust och vill gärna ligga flera gånger varje dag när jag träffar någon ny, men det där med att krydda till det med mer avancerade lekar är något jag hellre gör i fast relation när jag känner mig bekväm och trygg med min partner än med en dejt. Senaste mannen jag dejtade var lite som du, allt skulle vara så extravagant och gärna planeras i förväg vilket gjorde att jag tappade sugen, det kändes så billigt, kändes som jag inte dög. Jag vill att lekfullheten ska växa fram naturligt tillsammans och känna att han verkligen bryr sig om mig, då är det lättare att hitta den där lekfullheten där vi kan ha sex på restaurangtoaletter eller i skogen eller prova bdsm. Nej istället skulle det  redovisas fantasier redan från start och jag kände att jag var tvungen att bevisa både min lust och att jag kunde vara kinky. Rätt avtändande faktiskt, då jag kände mig mer som en leksak än en person.

samtidigt vill jag också lära känna en ny partner genom det vanliga sexet ordentligt först för att kunna läsa av skillnader. Något som jag inte kände han riktigt gjorde med mig, då hans lust i stunden var viktigare än vad jag behövde.

Svar på tråden Attraherad av