• Anonym (Anonym signatur)

Hjälp mig förstå honom

Hej! Jag pratar med en jättefin kille , jag har frågat om vi kan prata i telefon men han sa att han vill planera sånt innan, varför måste vi planera ett telefonsamtal ?? Vet att han inte är jätteförtjust i att prata i telefon men förstår inte riktigt varför vi måste planera innan, döljer han nåt för mig ?? Jag har även frågat om vi kan bli vänner på fb men han säger att han vill vänta tills vi har träffats han kanske vill vänta för att han har barn annars vet jag inte varför vi matchade ju med  varandra på fb dejting jag vill inte bli hans vän på fb för att snoka jag vill bara kommentera ett hjärta på hans profilbild sen får väl hans vänner och familj tro vad dom vill.

• Svar på tråden Hjälp mig förstå honom
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-06 18:29:09 följande:
    Ja jag har misstänkt att dom kanske fortfarande har nån slags relation med varandra jag vet inte jag vet bara att dom har en dotter ihop så dom måste väl ha kontakt med varandra åtminstone tills dottern är vuxen 
    De har uppenbart en relation med varandra.
  • Anonym (Hmm..)

Exakt HUR MÅNGA trådar tänker du starta här????

Tips 1 - Fråga HONOM allt du undrar

Tips 2 - Åk och träffa honom IRL så vet du om det finns nåt intresse eller ej

Han är arbetslös och har barnet några timmar/vecka = All tid i världen,  så finns det minsta lilla uns av intresse och han är singel borde han inte säga nej till det 

Tips 3 - GLÖM honom och försök hitta någon som faktiskt är intresserad av dig och vill både prata i telefon och träffas

Anonym (Hmm..) skrev 2025-08-06 18:35:50 följande:

Exakt HUR MÅNGA trådar tänker du starta här????

Tips 1 - Fråga HONOM allt du undrar

Tips 2 - Åk och träffa honom IRL så vet du om det finns nåt intresse eller ej

Han är arbetslös och har barnet några timmar/vecka = All tid i världen,  så finns det minsta lilla uns av intresse och han är singel borde han inte säga nej till det 

Tips 3 - GLÖM honom och försök hitta någon som faktiskt är intresserad av dig och vill både prata i telefon och träffas

Ja och hur ska jag fråga honom allt jag behöver veta då ? du som är expert kan berätta hur man ska göra 🤨 🙄
    Anonym (Hahaha) skrev 2025-08-06 18:32:44 följande:
    De har uppenbart en relation med varandra.
    Och hur kan du vara så säker på det ?? Dom kanske bara är vänner ? Han sa iaf till mig att dom inte dejtar eller är tillsammans längre men jag vet inte längre vad jag ska tro... 🙁😢
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-06 18:53:21 följande:
    Och hur kan du vara så säker på det ?? Dom kanske bara är vänner ? Han sa iaf till mig att dom inte dejtar eller är tillsammans längre men jag vet inte längre vad jag ska tro... 🙁😢
    För att han inte vill ses.
    För att han inte vill lägga till dig på Facebook.
    För att han inte vill prata i telefon. 

Du bör tro på vad han gör, inte på vad han säger.
  • Anonym (Malin)

Han verkar lite väl hemlighetsfull, tycker jag. För att få veta om han är seriös tycker jag att du ska kräva att ni ska träffas snart, och annars säga upp kontakten. 

• Anonymsjundraåttionio009
    Anonym (Hahaha) skrev 2025-08-06 19:54:29 följande:
    För att han inte vill ses.
    För att han inte vill lägga till dig på Facebook.
    För att han inte vill prata i telefon. 

Du bör tro på vad han gör, inte på vad han säger.
    Jo han har sagt flera gånger att han vill träffas och han sa att vi kan bli vänner på fb efter att vi har träffats och han kanske vill ta det lite lugnt eftersom han har barn han kanske inte vill blanda in dottern i det här på en gång. 
    Anonym (Gina) skrev 2025-08-06 19:24:24 följande:

Du låter tokig. 

På vilket sätt är jag tokig ??
  • Anonym (Malin)
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-06 21:00:16 följande:
    Jo han har sagt flera gånger att han vill träffas och han sa att vi kan bli vänner på fb efter att vi har träffats och han kanske vill ta det lite lugnt eftersom han har barn han kanske inte vill blanda in dottern i det här på en gång. 
    Och vad svarade du då? Bestämde ni en dag och tid? Gör det annars, så du får reda på om det är någon idé att fortsätta att lägga tid på honom!
Svar på tråden Hjälp mig förstå honom