Hur introducera en äldre partner?
Så hur gamla är ni?
Så hur gamla är ni?
Vi har extremt mycket gemensamt, det är egentligen främsta anledningen till att vi är ihop. Tror du att gemenskap handlar om att vara född samma år så har du jävligt fel.
Hade min mamma hållit på så mot mig hade jag blivit väldigt besviken på henne.
Nej, de är inte i samma ålder. Min mamma är 14 år äldre.
Jag syftar på om min mamma hade ifrågasatt och kommit med negativa kommentarer om mitt förhållande. Jag vågar berätta och kommer att göra det också, jag bad bara om tips här på hur jag gör det på smidigast sätt för att undvika att föräldrarna blir negativt inställda.
Könsligt och känsligt? Jag tycker bara att det är ganska inskränkt att förutsätta att två personer inte har något gemensamt bara för att de inte är i samma ålder. Man kan väl ha liknande personlighet, referensramar, värderingar och kärleksspråk ändå, vilket gör att man klickar? Eller är det bara åldern som avgör hur mycket gemensamt man har enligt dig?
) det ser jag ju. Men fortfarande en pojke och ingen man en kvinna i min ålder skulle kunna tända på.Helt seriöst. TS frågar hur han bäst ska introducera sin partner inte huruvida ni andra tycker arr åldersskillnaden är ok ej ej!!
Vi vet inte vad framtiden har att ge, är ni lyckliga nu så lev och tro på er. Spelar ingen roll vad andra tycker
Finns omogna 50 åriga män och mogna 30 åriga liksom.
Stå för att det är ni, är du stolt över er så kommer andra inte bry sig. Även om det är lite jobbigt för förälderns så ge dem lite tid bara. Är du lycklig så är förmodligen föräldrarna också det när de känner henne. ❤️ LYCKA TILL