• Anonym (Anonym)

Märker hon att jag tycker hon är snygg?

Tja, 

Märker ni tjejer när killar tycker att ni är snygga? 

Det finns en tjej som jag träffar nästan dagligen som är skitsnygg, en 8.5a utseendemässigt. 

• Svar på tråden Märker hon att jag tycker hon är snygg?
  • Anonym (Anonym)

Jag har absolut inte sagt något och vill inte säga något heller. Inga komplimanger. 

• Anonym (M)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-06 23:32:32 följande:

Jag har absolut inte sagt något och vill inte säga något heller. Inga komplimanger. 

Det är lugnast så för kvinnor vill inte ha småpojkar som bedömer tjejer med poäng och spammar FL med trådar om dom.
  • Mayjel

Kvinnor är olika. Vissa märker det och andra inte.

Jag hade inte kunnat förstå om någon ser mig som fin enbart på kroppsspråk eller ögonkontakt utan föredrar klarspråk i såna sammanhang.

Hade heller inte uppskattat en partner som inte gav verbala (och ärliga) komplimanger till mig. Hade inte känt mig önskvärd annars så mycket viktigt.

• Anonym (Anonym)
    Mayjel skrev 2025-08-06 23:44:45 följande:

Kvinnor är olika. Vissa märker det och andra inte.

Jag hade inte kunnat förstå om någon ser mig som fin enbart på kroppsspråk eller ögonkontakt utan föredrar klarspråk i såna sammanhang.

Hade heller inte uppskattat en partner som inte gav verbala (och ärliga) komplimanger till mig. Hade inte känt mig önskvärd annars så mycket viktigt.

Det är ingen jag dejtar. Så vill inte att hon ska veta att jag tycker hon är snygg men misstänker att hon misstänker att jag tycker hon är snygg. 
  • Mayjel
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-07 00:01:35 följande:
    Det är ingen jag dejtar. Så vill inte att hon ska veta att jag tycker hon är snygg men misstänker att hon misstänker att jag tycker hon är snygg. 
    Tja, det är ju inte så diskret att glo på folk, om det är detta du gör.

Inte säkert hon fattar ändå. Vissa kvinnor tar stirrande för nåt annat, kanske att de känner sig dömda, granskade eller att den som stirrar har nåt slags problem med dem. 
  • Anonym (One more)
    Anonym (M) skrev 2025-08-06 23:43:36 följande:
    Det är lugnast så för kvinnor vill inte ha småpojkar som bedömer tjejer med poäng och spammar FL med trådar om dom.
    Mm, samma här.
    Verkligen inte min typ, då jag föredrar män och inte pojkar.
  • Anonym (One more)

Om du tittar diskret kanske hon anar. Men om du stirrar så kan hon tycka du är obehaglig.

Flörtande kan vara ett litet leende med glimten i ögat, och man märker oftast när någon ser en lite extra djupt i ögonen. På det sättet märker iaf jag.

• Anonym (Skimmer)

Jag charmar lika mycket med personlighet och det är tydligt att många män reagerar på det, ibland ända till att luta sig nära, söka beröring vid ett mötesbord, alltid välja att sitta bredvid mig om de kan osv.

Men jag antar att det lätt blir så när man är positiv och rolig.

• Anonym (Slimmer)
    Anonym (Skimmer) skrev 2025-08-07 08:20:56 följande:

Jag charmar lika mycket med personlighet och det är tydligt att många män reagerar på det, ibland ända till att luta sig nära, söka beröring vid ett mötesbord, alltid välja att sitta bredvid mig om de kan osv.

Men jag antar att det lätt blir så när man är positiv och rolig.

Ok då vet vi. Vilken tur du har personlighet om du inte är snygg. För jag antar det är vad du menar?
  • Anonym (One more)
    Anonym (Slimmer) skrev 2025-08-07 08:47:20 följande:
    Ok då vet vi. Vilken tur du har personlighet om du inte är snygg. För jag antar det är vad du menar?

För alla som är snygga saknar personlighet? 😛
    Visst är det så att många som lever på sin snygghet, inte bemödar sig att vara lika roliga och trevliga. Däremot har jag träffat män som är både snygga och har personlighet, och kvinnor likaså. 

Svar på tråden Märker hon att jag tycker hon är snygg?