Inlägg från: Anonym (Lillrömpa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillrömpa)

BIM september 2025

Nu hoppar vi på 5:e försöket, positivt ÄL-test igår 19/8! Vilket jag är så glad över, mina cyklar varierar allt från 29-44 dagar så blir så långt mellan gångerna, men nu blir det en ?normal? 32 dagar cykel då jag alltid har en lutealfas på 14 dagar. Så beräknad bim 1/9. första & andra barnet har gått på 2-3:e försöket, 3:e barnet verkar klurigare att få till. så nu hoppas vi det blir ett litet frö som vill gro! 🥰 lycka till alllihop, kanske inte kommer vara jätte aktiv då jag ska försöka att inte tänka så mycket på det. Men kommer vara inne & läsa lite då & då🙏🏼

Lovve123 - 1/9
    Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 
    Lillrömpa - 1/9
    Craigbob - 2/9

Elisand - 2/9
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan 9/9
    Neksta - 11/9
    Tredje - 11/9
    Errorika - 13/9

• Anonym (Lillrömpa)

Här sitter jag 7 dagar efter beräkftad ÄL & tror mig har massa symptom?! Varför kan man bara inte låta bli att försöka tänka på det 😅 dessa dagar är såååå långa tills man kan få testa 🌼

• Anonym (Lillrömpa)
    Elisand skrev 2025-08-24 10:09:05 följande:

Åh, det blir samma för mig cykel för cykel haha. Och så tänker jag att nästa gång ska jag tagga ner lite. 😂 Men tänk så kommer ju den där gången komma när det faktiskt är symtom på graviditet vi känner (förhoppningsvis ❤️). Plan på när du tänker testa? 

Men visst??😅 Ja så är det ju, hoppas så att det fastnade ett guldkorn denna gång🙏🏼 Både för dig & mig!🥳 Tidigast lördag eller söndag nästa vecka, har aldrig fått + före 13-14 dagar. Du då? Såg att du hade bim en dag efter mig ✌🏼 Så nu håller vi tummarna att vi båda lyckas ❤️
  • Anonym (Lillrömpa)

ÄL+13 idag & har inte vågat testa än, vill inte bli besviken om det inte tagit sig. Men imorgon bitti har jag absolut tänkt att testa! Vet inte om jag skulle hållit mig i 4 timmar utan dricka sen för att ta ett senare ikväll, eller är det dumt?! såklart  vill man ju veta 🤭❤️ Vill såååå gärna & har en svag aning om att det kanske fäste igår, hade sån underlig känsla i magen?! Hoppas hoppas..🙏🏼 

• Anonym (Lillrömpa)

negativt gravtest 14 dagar efter bekräftad ÄL, mensen håller sig borta än så länge så lever på hoppet att ägget släppte senare & att det efterlängtade plusset kommer imorgon 🙏🏼 Första graviditeten plussade jag svagt 15 dagar efter bekräftad äl & med andra graviditeten plussade jag svagt 14 dagar efter bekräftad äl, så än är inte hoppet ute. hur går det för er andra?🌼

• Anonym (Lillrömpa)
    CraigBob skrev 2025-08-31 22:21:07 följande:

BIM närmar sig med stormsteg (2/9) och jag känner mig lite nedstämd. Har inga symptom på varken mens eller graviditet förutom fortsatta fertila flytningar och kan inte minnas om jag alltid har det så eller om det är nytt? Testade negativt tidigare i veckan med Testlagrets testa tidigt men det kan ju så klart vara för tidigt ändå. Tänkte ta ett nytt test imorgon BIM -1.

Håller tummarna för fina plus för oss imorgon! Hjärta

Har inte heller några direkta symptom, lite ömma bröst till & från men det kan ju även betyda mens. Inget plus för mig i morse, vilket gjorde mig ledsen 😢 Men mensen håller sig borta också så antar att det är ett gott tecken. Antingen så har inte kroppen producerat tillräckligt med HCG eller så tog det sig inte denna månad heller 💔 & andra sidan så provadd jag köpa NC graviditetstest och har aldrig provat dom tidigare, så vet inte hur känsliga dem är? I vart fall, lycka till & hoppas du får ditt plus & jag med snart 🥰
  • Anonym (Lillrömpa)

Nu kom mensen, så har gråtit en sväng. Vad svårt det ska vara😭 Nu ska jag mysa med barnen & tänka på lite annat fram tills nästa ägglossning, hoppar över i oktober gruppen när det är dags igen 🌼 lycka till ni som är kvar!!

Lovve123 - 1/9 ➕

Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖
    Lillrömpa - 1/9 ➖
    anonym2026 - 1/9
    Craigbob - 2/9
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9
    Blomman1997 - 7/9
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan - 9/9
    Jullan00 - 10/9