BIM september 2025
Lovve123 - 1/9 ➕
Blomman1997 - 7/9
Miniblomma - 12/9
Annasandra - 14/9
Yny - 15/9
Elisand - 20/9

Lovve123 - 1/9 ➕

Lovve123 - 1/9 ➕

BIM +1 idag men inga tecken på mens ännu. Testade negativt för 2 dagar sedan så antar att hoppet fortfarande finns??
Någon här som testat negativt innan BIM som sen fått positivt efter? 

Kanske vågar testa igen imorgon om mensen fortfarande inte dykt upp. Trött på att bli besviken..

kämpar & längtar efter första barnet här, fick missfall sommaren 2024 i vecka 6. Börjar bli otroligt tröttsamt och pressat så fort äl närmar sig nu mer. Denna gång kom dessutom äl mycket tidigare än vanligt och fick fast smiley direkt, ingen blinkande innan..så där missade vi flera värdefulla dagar innan äl 😴 hade samlag dagen efter den fasta smileyn så en viss chans finns väl. Men min fundering är, min partner har svårt att komma in i mig ( i all denna stress ligger mest fokus på att han ens ska kunna komma 😴) så det blir liksom halvdant?knappt att han är inne i mig när han kommer? Och då brukar jag hjälpa till att föra in lite med fingrarna för att öka chansen och få in mer 🙄 är det någon här inne som lyckats bli gravid trots halv bra försök? 🙏🏻 den gången jag blev gravid hade vi ett grymt samlag?.känns knappt som det existerar längre, finns det någon mirakel-historia?

En fundering jag har till er som någonsin blivit gravida - är det lite som när man blir kär att man VET när det händer men innan kan man undra ?är det såhär det känns??. Förstår ni vad jag menar? Att i varje väntan på mens så undrar man om det är så det känns att vara gravid men när man väl är det så fattar man att ?jaha det är SÅ det känns!?? Skulle ni säga i efterhand att det var skillnad från en vanlig lutealfas eller inte? 

Hoppas ni gånger med på min (kanske något oklara) jämförelse hahah

Grattis till alla som har plussat 🥰

På grund av oregelbundna arbetstider kan jag varken tempa eller använda äl-stickor för att se när ägglossningen är. Jag går endast efter äggviteflytningar som jag bara har EN enda dag i cykeln.

Min fråga till er som tempar och äl-testar - hur väl sammanfaller era äl-flytningar med testen? Jag är rädd att kroppen lurar mig och att ägglossningen inte egentligen sker dagen jag tänker mig - den dagen med mest flytningar? Finns det någon som ägglossar EFTER att äggviteflytningarna upphört?

ÄL+8 idag, och lite rosa på toapappret nu på kvällen. Kanske nidblödning?! Hoppas!

Hoppas inte här, hoppas det är okej.

Har BIM på lördag och har idag fått en lätt blödning. Är rosa/rött o inte jättemycket. Funderar på om det kan vara en nidblödning såpass nära inpå mensen? Jag hade ägglossning på cykeldag 17 och är idag på cykeldag 29 om det inte är mensen som kommit o jag är tillbaka på cd1..

Någon som har erfarenhet av blödning innan bim? Brukar annars blöda kraftigt och ha extrema smärtor pga endometrios men nu har jag bara en lätt mensvärk, lätt illamående och yrsel.

Ingen aning om vad som hände nyss, är som att hela jäkla tråden klistrades in när bara listan skulle in.. skämmigt. Förbise förra inlägget...