• Haja98

BIM september 2025

Hej alla, jag är nu här i tråden! 

Jag och min fästman har försökt bli gravida sen maj 2024, och plussade i april 2025. I juni fick jag missfall i vecka 12 och sedan dess bara testat negativt. 

BIM för mig var 24/09 men ingen mens i sikte än. Graviditetstestet visar negativt men jag mår samtidigt så otroligt illa på morgonen och känner mig allmänt hängig i kroppen, som det är något som är annorlunda.

Hoppas så att det är en bebis i magen som mina billiga gravtestet bara inte visar 😅

• Haja98
    Sarasi skrev 2025-09-26 13:54:00 följande:
    Vad jobbigt! Just nu är jag i för sig i ett stadie där jag bara vill ha ett ordentligt plus även om det leder till missfall. Jag vill se att vi liksom är kompatibla. Jag behöver få hoppas lite mer än ständigt negativa test. 
    Jag brukade tänka såhär, tro mig. Sen efter att ha fått missfall så sent och allt "börjar om" så ångrar jag det starkt! Vi hade ju precis försökt i ett år när vi lyckades, och nu börjar tideräkningen om för att få söka vård.. så summan av det hela är att vi försökt i ett och ett halvt år, kan inte få vård med ett missfall i bagaget. 

Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 12:02:16 följande:

Hej. Beklagar missfallet, vet tyvärr exakt hur det är 💔
    Mitt MA var i v 11, fostret dött sedan v 7. Detta hände  början på augusti, haft en mens emellan och detta är första försöket för oss sedan det. Men tror jag missade ÄL denna gång, har BIM nu i helgen om cykeln inte strular med mig. Hoppas vi båda får lyckas snart 🤞🏻

Åh vad tråkigt att höra om ditt MA ❤️ Är så tungt att bära samtidigt som man försöker slänga sig ut och hoppas på ett nytt pluss! Jag håller verkligen tummarna för oss 🙏🏻 

Dagen för mig har rullat på utan att mensen knackat på, känns inte heller som det brukar innan mens, så jag vågar inte sluta hoppas riktigt än för denna månad! 
Svar på tråden BIM september 2025