• Pandan14

BIM september 2025

Hej alla, undrar om något av dessa äl test kan vara positivt?
  • Pandan14
    Elisand skrev 2025-09-13 15:20:45 följande:

De ser negativa ut. Båda sträcken ska vara lika starka eller strecket närmast ?max? starkare.❤️

Tack för hjälpen❤️
  • Pandan14

Hello, jag har två frågor 

1. har någon fått falska positiva (väldigt svaga) på sheins graviditetstest? 

2. är det någon annan som ser strecket som jag tycker mig se på detta 

• Pandan14
    Pandan14 skrev 2025-09-26 13:58:38 följande:

Hello, jag har två frågor 

1. har någon fått falska positiva (väldigt svaga) på sheins graviditetstest? 

2. är det någon annan som ser strecket som jag tycker mig se på detta 

Här är ytterligare en bild
  • Pandan14
    Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 16:02:52 följande:
    Jag har svårt att se på den bilden. Tycker att oredigerad bild är lättare att se på. Vet hur det är, tålamodet är inte på topp. 

Här kommer alla bilder 🤭🙈🙈 men ja helt rätt, har inte tålamod, men har ingen cykel ännu så har ingen bim att förhålla mig till heller 
  • Pandan14
    Anonym (Elly) skrev 2025-09-26 17:41:22 följande:

Jag ser ett svagt streck på sista bilden 😀

Åååhh, ska köpa ett digitalt ultra tidigt nu när du med såg strecket för då är de nog inte bara i mitt huvud 😂
  • Pandan14
    Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 18:34:37 följande:
    Jag ser också ett streck på sista bilden. Jag har varit gravid med så svaga streck förut ☺️

Har ett liknade extremt svagt streck idag också men då tempen dalat så blev det nog inget den här gången, lär få mens under helgen. Håller tummarna att du får ett tydligare resultat 🤞🏻😄
    åååh, men clearblue digital va negative :( kan kanske ha o göra med att jag tog de så sent på kvällen.. får försöka vänta i några dagar o ta ett nytt 
Svar på tråden BIM september 2025