BIM september 2025
Lovve123 - 1/9 ➕
Blomman1997 - 7/9
Miniblomma - 12/9
Annasandra - 14/9
Yny - 15/9
En som längtar 17/9
Elisand - 20/9
Nu hoppar jag in i denna tråd. Jag känner mig så trött på detta. Fick ett MA i juni i v10+ (skulle varit i v13+ när det upptäcktes). Efter missfallsblödningen så har jag haft 2 stycken menstruationscykler. Hoppades verkligen så mycket på den förra cykeln i augusti, känner mig inte så pepp just nu :( Hade verkligen så mycket hopp under augusti att det skulle bli vår tur den månaden. Men tyvärr inte. Mensen kom 20 aug och nästa mens beräknad 17 sep.
När jag blev gravid i våras så fick jag stimulering med Letrozol tabletter. Jag ska få göra flera Letrozolstimuleringar. Jag har skrivit till kvinnokliniken om att få starta en ny Letrozolstimulering. Det verkade ju funka att bli gravid med Letrozoltabletter. Blev ju gravid efter första stimuleringen, helt otroligt faktiskt. Jag hade i våras ställt in mig på att de skulle ta flera cykler innan de funka. Hoppas att det går lika bra nästa stimulering. Men vågar dock inte hoppas för mycket då de gick som de gick...
Hoppas så innerligt att det är okej att starta med behandling nästkommande cykel. Hoppas bara att kvinnokliniken svarar snabbt! Jag vill bara vara gravid igen och känna den lycka som jag kände i varje fiber i min kropp.
Nu blev det mycket babbel haha.
Jag hoppas att det går bra för alla er andra :) Jag hejjar på oss alla!