Inlägg från: Sensommar123 |Visa alla inlägg
  • Sensommar123

BIM september 2025

CraigBob skrev 2025-09-29 12:13:58 följande:

Kan knappt tro mina egna ögon???
    Mensen ska komma idag men har inte känt något av mina vanliga mens-symptom och test-junkie som man är så tänkte jag ?jag testar bara för att se?. Det är inte morgonurin och hade väl hållit mig i ca 1,5h.
    Då dyker det upp ett sträck?? Är helt i chock?
    Skulle tippa att jag är ÄL+14 så tycker nog att det är lite väl svagt så kommer fortsätta testa de närmsta dagarna för att se så det blir starkare.

Men wow grattis!!! Va kul 🤩 Hann du testa många gånger innan detta som visade negativt? Jag har BIM imorgon eller onsdag och mår så bra. Brukar alltid ha massa symtom mellan ÄL och mens. Men känner ingenting förutom lite ömma bröst. Men tempen sänktes en del idag så antar mensen är på g..  tog test i fredags som var totalt negativt så inte testat mer nu. 
  • Sensommar123
    CraigBob skrev 2025-09-29 20:35:29 följande:

Tack snälla! ❤️ Är lite orolig eftersom det är så svagt men hoppas det lilla grynet vill stanna!

Jag testade negativt i fredags på ÄL+11 med Testlagrets testa tidigt och blev så besviken att jag tänkte nu skiter jag att testa mer och inväntar mensen men kunde bara hålla mig tills idag haha. Blev dock lite koko förra månaden och testade varje dag från ÄL+8 så kände att jag behövde lugna mig lite hehe.

Håller tummarna för dig!!

Det tror jag inte du behöver vara, kommer säkert stärkas kommande dagar 😍❤️
    åh fattar!! Typ som för mig då! haha fattar, det är lätt att bli helt galen 😂🙈
    tack snälla 🤞🏻🙏🏻
Svar på tråden BIM september 2025