BIM september 2025
Hej,
Jag hoppar gärna in här :) Har mens nu, så här blir försök nummer 1 i september ! Nu har vi bestämt att det får bli en till om vi kan ! Hoppas så
Hej,
Jag hoppar gärna in här :) Har mens nu, så här blir försök nummer 1 i september ! Nu har vi bestämt att det får bli en till om vi kan ! Hoppas så
Nej men, hallå? Är detta på riktigt? Jag kan inte tro på det här? Får lite panik. Kan det se ut såhär som negativt? Det är ett rfsu tidigt men öppnade det.. Livrädd för att något är knas med testet och att det imorgon är blankt...
Med/utan blixt

det ni testade som visade streck efter 3min är ju bara att säga grattis till <3 Ett streck är ju ett streck!

Hej!
Jag har läst i denna tråden ett tag och nu tänker jag att det är dags att hänga med lite.
Enligt natural cycles och Oura så hade jag högst troligt ägglossning på måndagen den 8 september. Beräknad mens är nu på söndag 21/9. Natten till i förrgår tog jag mitt första testa tidigt (Alldeles för tidigt😅) vilket inte visade något såklart. Sen igår tog jag en till där det heller inte var något. MEN efter att tiden har gått ut och det har gått några timmar så har det ett litet streck på båda och undrar nu hur jag ska tolka dom.
Imorse tog jag ett till där både jag och min man såg ett svagt streck när det hade gått 3 minuter.
Vad tror ni? Jag har köpt rfsu testa tidigt som jag tänker att jag ska ta ikväll igen och imorgon kanske. så kanske jag vågar mig på ett digitalt i helgen🙈
Detta blir isåfall min tredje graviditet som förhoppningsvis gick på första försöket och vågar inte riktigt tro att vi kan ha sån tur.
bim 22/9 fick hem testerna idag. Då det var så många kunde jag inte hålla mig och tog en kvällskiss?
kom något mellan resultatet ( kids ) och det tog nog 10min innan jag hittade lucka och kunde komma i fred.
jsg ser ju ett streck.. men är det för sent att läsa av 

Det stod att man inte ska läsa av testet efter 5 minuter :)
Jag tar ett nytt imorgon. intressant!
Du är ju helt klart gravid, varför gissar andra på att du inte är det ? Du har ju klara fina streck i flera dagar! Stort grattis ❤️

ja precis.. var säkert när det hade torkat! Jag kunde såklart inte låta bli att ta ett till haha, och de visade inget inom tidsramen. Så de va mest troligt minus på första. Den andra visade inte ens ett streck efter tork-tid. Så går det när man köper många tester !
min minsta kan följa med in på toan utan att avslöja mamma ;) men de äldre är mer nyfikna och springer fram och tillbaka! Jag testar imorgon bitti. Det är ju fortfarande tidigt.. bim 22sep
ja eller hur , tänk om de vore så väl hihi. Ja den släcks fortare än man hinner blinka när mensen knackar på!
Attans ☺️ Här kom mensen som ett brev på posten. Ingen lycka denna månaden heller.
heja er!
Har du barn sedan tidigare sarasi?
Vill börja testa nu. Tycker jag börjat få symtom, eller så kommer mensen komma tidigare än jag tror. Är på äl +8 idag. Så om symtomen fortsätter öka vågar jag nog testa på onsdag. Eftersom mitt namn tydligen försvann från listan tidigare lägger jag till mig igen.
Craigbob - 29/9
Hur går det för alla bim september? Många på listan som inte fyllt i.
här laddar vi för nästa omgång med bim oktober! Hänger man kvar i tråden?
en fråga! någon som har fått en lite blödning k samband med ägglossnkng?