• Anonym (Ge demchans)

Råda bot på incels.

Vi kan alla se på forum som det här och annorstädes, unga män som inte får knulla. Jag är medvetet lite grov i mun här och jag har ett förslag, främst riktat till kvinnor. Mycket kontroversiellt dock, jag är fullt medveten om det. Kvinnor har makten i detta.

Låt säga att ett antal kvinnor tar sig an dessa incels, lär dem att knulla och att umgås naturligt med en kvinna, mer än de ens kunnat fantisera om. Någon bättre friskvård finns inte, varken för dig som gör det eller honom, acceptera, få saker är så hälsosamt som just att knulla.

Visst, den stackars saten kommer att komma inom fyra sekunder, kanske tom "spotta i skägget", men vänj honom. Runka upp honom igen, sug upp honom å knulla skallen av honom. Om och om igen, under flera dagar. Du som kvinna kommer att må bra och du har sänt honom till himlen, något du också mår bra av. Han kommer ut av det som en helt ny människa, men gör jävligt klart för honom, från början, att det bara var för en god gärning, göra honom till en bättre människa. Visst, det kan hända att ni blir kär och det varar livet ut, det är "risken".

• Svar på tråden Råda bot på incels.
  • Anonym (Sören)
    Anonym (Ge demchans) skrev 2025-08-07 21:48:06 följande:

Du som kvinna kommer att må bra 

På vilket sätt skulle man må bra av att knulla en oknullnar man med taskig kvinnosyn?
    Låter snarare som om kvinnan isf har självskadebeteende, knappst nåt  att lobba för.
  • 567890

Och sen när tjejen dumpar honom är han tillbaka med sitt agg och hat.

Bästa lösningen i mina ögon är att se till att alla incels får vänner och ett jobb de trivs med, dvs en vardag som ger glädje och energi. En människa som mår bra har mycket större chans att locka någon av motsatt kön.

• Anonym (sköldmö)

TS är uppenbarligen inte seriös, men för mig får samtyckande vuxna gärna pippa hur mycket de vill, oavsett orsak. Men jag förstår inte vad NÅGON (kvinna eller man) skulle få ut av att ligga med någon de inte vill ligga med. Vill någon göra en god gärning så var så god. Men som någon skrev, det är inte kvinnors ansvar att lösa mäns problem, och incels behöver nog annan typ av hjälp.

• Anonym (?)

Bättre att de knullar varandra.  De flesta har ett stort intresse för oral och analsex.

Sen kunde de även träffas flera för att få uppleva trekanten de alltid drömt om 

• Kirenaj68
    Råda bot på incels.

Vi kan alla se på forum som det här och annorstädes, unga män som inte får knulla. Jag är medvetet lite grov i mun här och jag har ett förslag, främst riktat till kvinnor. Mycket kontroversiellt dock, jag är fullt medveten om det. Kvinnor har makten i detta.

Låt säga att ett antal kvinnor tar sig an dessa incels, lär dem att knulla och att umgås naturligt med en kvinna, mer än de ens kunnat fantisera om. Någon bättre friskvård finns inte, varken för dig som gör det eller honom, acceptera, få saker är så hälsosamt som just att knulla.

Visst, den stackars saten kommer att komma inom fyra sekunder, kanske tom "spotta i skägget", men vänj honom. Runka upp honom igen, sug upp honom å knulla skallen av honom. Om och om igen, under flera dagar. Du som kvinna kommer att må bra och du har sänt honom till himlen, något du också mår bra av. Han kommer ut av det som en helt ny människa, men gör jävligt klart för honom, från början, att det bara var för en god gärning, göra honom till en bättre människa. Visst, det kan hända att ni blir kär och det varar livet ut, det är "risken".

Problemen bakom incels är mer komplext än ofrivillig sexlöshet. Det finns givetvis dem som har blivit nobbade och ratade av kvinnor under lång tid och därmed utvecklat bitterhet och hat mot kvinnor, men i hög grad handlar mekanismen bakom incels om antingen dålig kvinnosyn eller dåligt självkänsla eller båda två. Är man blyg med dålig självkänsla undviker man kvinnor, men istället för att inse problemet och jobba på det tar man på sig offerkoftan och skapar en självuppfyllande profetia som utgår från en egenskapad sanning där man är chanslös hos kvinnorna och därifrån utvecklar hat mot kvinnor. Att universallösningen skulle vara att kvinnorna låter incels få komma till skott är bara absurt. Lösningen är snarare psykologisk hjälp, men jag vet att det är inte lätt att fånga in dem. Alla som är blyga och har dålig självkänsla blir ju inte incels i den meningen att de utvecklar ett kvinnohat. För att komma åt problemet krävs det mer eller mindre att incels självmant söker hjälp, men hur många incels är villiga att göra det? Eller ens inser att de är incels? Jag tror tyvärr att detta är ett problem som inte försvinner i första taget.
  • Överste Senap

Varför skulle en kvinna ligga med någon hon inte tänder på? Varför skulle någon alls, oavsett kön, ligga med någon de inte tänder på? Du glömde ta med det i din TS.

• Anonym (Sören)

jag har ett förslag, främst riktat till kvinnor.

Främst? 
  • Anonym (L)

Kan tänka mig det för en miljard kronor.

Svar på tråden Råda bot på incels.