Råda bot på incels.
Vi kan alla se på forum som det här och annorstädes, unga män som inte får knulla. Jag är medvetet lite grov i mun här och jag har ett förslag, främst riktat till kvinnor. Mycket kontroversiellt dock, jag är fullt medveten om det. Kvinnor har makten i detta.
Låt säga att ett antal kvinnor tar sig an dessa incels, lär dem att knulla och att umgås naturligt med en kvinna, mer än de ens kunnat fantisera om. Någon bättre friskvård finns inte, varken för dig som gör det eller honom, acceptera, få saker är så hälsosamt som just att knulla.
Visst, den stackars saten kommer att komma inom fyra sekunder, kanske tom "spotta i skägget", men vänj honom. Runka upp honom igen, sug upp honom å knulla skallen av honom. Om och om igen, under flera dagar. Du som kvinna kommer att må bra och du har sänt honom till himlen, något du också mår bra av. Han kommer ut av det som en helt ny människa, men gör jävligt klart för honom, från början, att det bara var för en god gärning, göra honom till en bättre människa. Visst, det kan hända att ni blir kär och det varar livet ut, det är "risken".