• Anonym (Ge demchans)

Råda bot på incels.

Vi kan alla se på forum som det här och annorstädes, unga män som inte får knulla. Jag är medvetet lite grov i mun här och jag har ett förslag, främst riktat till kvinnor. Mycket kontroversiellt dock, jag är fullt medveten om det. Kvinnor har makten i detta.

Låt säga att ett antal kvinnor tar sig an dessa incels, lär dem att knulla och att umgås naturligt med en kvinna, mer än de ens kunnat fantisera om. Någon bättre friskvård finns inte, varken för dig som gör det eller honom, acceptera, få saker är så hälsosamt som just att knulla.

Visst, den stackars saten kommer att komma inom fyra sekunder, kanske tom "spotta i skägget", men vänj honom. Runka upp honom igen, sug upp honom å knulla skallen av honom. Om och om igen, under flera dagar. Du som kvinna kommer att må bra och du har sänt honom till himlen, något du också mår bra av. Han kommer ut av det som en helt ny människa, men gör jävligt klart för honom, från början, att det bara var för en god gärning, göra honom till en bättre människa. Visst, det kan hända att ni blir kär och det varar livet ut, det är "risken".

• Svar på tråden Råda bot på incels.
  • Anonym (Eli)

Kvinnor är endast en syndabock i incels värld, inte det egentliga problemet. Incels egentliga problem är djupt självhat som gör att de inte kan ta itu med sina egna problem och därför skyller de på alla andra i världen. Snygga killar är onda för de tar alla tjejer, tjejer är onda för att de inte vill ligga med incels, fula killar är onda för de påminner incels om allt de hatar hos sig själva... Och vissa självutnämnda incels är inte ens fula, och vissa av dem har haft flickvän tidigare. De har själva saboterat alla sina chanser till ett lyckligt förhållande.

Att "goda samariter" (eller snarare kvinnor som saknar självaktning till den grad att de ställer upp på pity fucks) kommer aldrig kunna göra någon skillnad på detta.

• Anonym (H)
    Fjäril kär skrev 2025-08-08 18:36:17 följande:

Om man tror att ett ligg med en kvinna hux flux löser en incels alla problem har man helt enkelt inte förstått vad en incel är eller hur dom fungerar 

Verkligen så.
  • burleskburkläsk

Samma personer kommer skapa samma patetiska trådar om 10 år.

Det är DE själva som är problemet och ingen kvinna alls och det vägrar de begripa, det går inte in i huvudet på dem och kommer troligtvis aldrig att gå in heller!

Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • Anonym (Fisken hugger direkt)
    burleskburkläsk skrev 2025-08-08 20:02:27 följande:

Samma personer kommer skapa samma patetiska trådar om 10 år.

Det är DE själva som är problemet och ingen kvinna alls och det vägrar de begripa, det går inte in i huvudet på dem och kommer troligtvis aldrig att gå in heller!

Ändå fortsätter både dom du och många andra det eviga gnabbet. Något måste ni ju få ut av det.
  • burleskburkläsk
    Anonym (Fisken hugger direkt) skrev 2025-08-08 20:13:13 följande:
    Ändå fortsätter både dom du och många andra det eviga gnabbet. Något måste ni ju få ut av det.
    Du med dina kommentarer också, du följer tråden mer än mig iaf! 😋
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • elmadumle
    Anonym (Ge demchans) skrev 2025-08-08 03:06:00 följande:
    Tror du det löser sig om de träffar andra män? Eller ens influeras av dem, Tate-bröderna månne?
    Det är ju de som har problemen, inte kvinnorna. Då får de också lösa sina problem. 
  • Ezmeraldah

Och sen då? När mannen är nöjd så dumpar han kvinnan - en sån hora vill man ju inte ha, hon var ju bara ett övningsredskap - och drar, med sitt nya självförtroende, vidare mot mer åtråvärda kvinnor som håller på sig. Vad har kvinnan fått ut av det? Dåligt sex, 0 orgasmer och ett krossat hjärta? "Gör klart för honom att det bara är en god gärning" - ja, det är väl just vad han vill höra? 

• Ezmeraldah

"Visst kan det hända att det varar livet ut" - nej, det är högst osannolikt. Ingen man vill ha en sån kvinna. 

"Bättre friskvård finns inte, varken för dig eller honom" - på vilket sätt skulle kvinnan må bättre? 

Om dessa män vill "lära sig knulla" kan de väl gå till prostituerade? 

Eller så kan incels börja se kvinnor som människor som de är nyfikna på och vill lära känna?

Det kanske är dags att omvärdera uttrycket "få knulla". Vad är syftet med att ha sex med en massa olika främmande kvinnor? De flesta av oss har en partner som vi har sex med och springer inte runt och ligger ned främlingar till vardags. 

Är det största problemet för en incel att han saknar att ha en massa one night stands? Det är inte så att de vill ha djupare relationer, bli kära, uppleva djup kärlek, finna en livskanrat, bilda familj? 

Om jag skulle "ta mig an" en incel så skulle nog inte mindre pojkvän bli så glad... Men TS, jag antar att du gärna lånar ut din partner till random incel? 

• Ezmeraldah

Kanske dags att slå hål på myten om hur fantastiskt det sägs vara - åtmknstone enligt hur det låter i den här typen av trådar - att ha själlöst sex med olika främlingar som man ändå inte bryr sig om? Det är inte då man upplever bra sex. Självförtroendet kanske får sig en boost på kort sikt men i det långa loppet tror jag snarare att man mår sämre av en sån livsstil. 

Är höjden av lycka att vara Charlie i Two and a half men? Verkar han lycklig? I serien möjligen men i verkligheten tror jag inte att den typen av män mår särskilt bra... Är det verkligen nåt att sträva efter? 

Sluta tjata om att 'få sex" och "få knulla". När man blir förtjust i nån och inleder nån slags relation med den personen så brukar sex oftast ingå och det brukar komma naturligt. Man behöver inte vara nån sexexpert. Vi är alla oerfarna i början. Tycker man om nån så spelar det ingen roll om hen kommer efter en sekund. Och sex handlar inte om att "lära sig". Det finns alltså ingen anledning att "knulla skallen av" nån eller hur du nu uttryckte saken. Vi människor är inte maskiner eller varor som kan beställas, testas och reklameras. Tycker man om nån så får man ta hela paketet (både bokstavligt och bildligt talat). 

• Ezmeraldah

"Visst, den stackars saten kommer att komma inom fyra sekunder, kanske tom "spotta i skägget", men vänj honom. Runka upp honom igen, sug upp honom å knulla skallen av honom. Om och om igen, under flera dagar."

Kramp i käkmusklerna och skavsår i fittan - är det friskvård enligt dig?

Jag tror snarare att man skulle göra honom en björntjänst eftersom han skulle få heit fel bild av vad sex handlar om och bli extremt ego och dålig i sängen.

Hur kommer det sig att du inte föreslår att mannen ska lära sig att tillfredsställa kvinnan? Varför är det kvinnan som ska serva mannen som en slav?

TS, med tanke på den bild du har av sex och vad kvinnor vill ha så kanske du inte är rätt person att uttala dig i frågan? 

Svar på tråden Råda bot på incels.