• Anonym (Nyfiken)

Nybörjare

Ny här

• Svar på tråden Nybörjare
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nyfiken)

Oj, ogillade vist mitt eget inlägg. Tvärtom, vi är nyfikna på en kvinna till med oss. Jag, mannen, vill gärna se min fru njuta med en kvinna. Hon vill att jag skall vara med aktivt vilket jag gillar. Nån med erfarenhet av detta. 

• Anonym (tobbe)

Jag hade rekommenderat två män och en kvinna istället. man kan ha så mycket roligare, två penisar och tre hål att välja på om jag får uttrycka mig grovt, kvinnan får all uppmärksamhet om man nu inte vill lägga in lite bisexuella lekar, vilket är ok..

två kvinnor är bara tråkigt, vad händer då? ena kvinnan blir påsatt och den andra sitter bara bredvid och stönar och tar på sig själv? fullkomligt meningslöst

• Anonym (Nyfiken)

Vår tanke är ju att vara aktiva tillsammans. Kan tänka mig många sätt att kompensera den kuk nummer två.

• Anonym (tobbe)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-08-08 09:07:39 följande:

Vår tanke är ju att vara aktiva tillsammans. Kan tänka mig många sätt att kompensera den kuk nummer två.

strap-on dildo? för det är inte samma sak.
  • Anonym (Nyfiken)

Är det bara penetration som är sex?

• Anonym (tobbe)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-08-08 13:42:48 följande:

Är det bara penetration som är sex?

ja annars är det petting eller oralt, vissa videos jag sett så gör den andra kvinnan knappt något, bara tar lite på de andra, meningslöst
  • Anonym (Nyfiken)

Nu börjar jag förstå, du är porrfilmsutbildad på sex.
    Inte vår melodi

• Anonym (tobbe)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-08-08 14:26:31 följande:

Nu börjar jag förstå, du är porrfilmsutbildad på sex.
    Inte vår melodi

försöker bara ge tips, tror det blir mycket bättre med två män, ni får mer uta av det. om du inte är homofob såklart. det är också tråkigt med ffm, för då har du två personer att göra besvikna.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (tobbe)

Okej, synd när man bara vill väl, ett sista tips är att söka på Grindr, där finns villiga par ibland. nu ska jag inte skriva mer.

Svar på tråden Nybörjare