Anonym (Mia) skrev 2025-08-10 10:40:08 följande:
Om er partner bad er
Jag har bett min man sedan 15 år att hjälpa mig uppfylla några av mina fantasier/kinks. Det var väldigt jobbigt att säga, vet inte varför men kändes pinsamt trots att vi är 45+ och alltså känt varandra länge. Jag insåg bara hur mycket jag längtar efter att han ska exempelvis smiska mig på rumpan, dra mig i håret, ta tag om min hals och på olika sätt vara dominant, binda fast mig osv. Han gick med på det men jag är så rädd att han bara gör det för att jag vill och kanske innerst inne tycker att det är jobbigt. Jag skulle med tiden vilja att han tog i mer, exempelvis slapping även i ansiktet men jag vill inte att han ska bli överväldigad.
Om du har/haft en partner som haft liknande önskemål berätta hur du kände/tänkte/gjorde. Gick du själv igång på det? Blev du avtänd? Vägrade? Ge mig all input. Jag får ju lita på att han säger att det är okej men vill gärna höra andras erfarenheter.
Inga moralpredikbingar dock.
Nu är jag lite äldre än du men sånt där är ju inget konstigt, binda och smiska på baken var sånt man lekte med redan i de senare tonåren och då var det väl en liten kick iaf att tjejen valde att lämna ut sig så åt en.
Har haft flera partners som velat det att man är dominant och smiskar dom på baken och drar dom i håret. Det är ingen stor grej för mig om nån skulle be om det, det är däremot inget jag gör utan att bli ombedd och jag skulle inte fixa strypgrepp och slapping i ansiktet, det går emot vem jag är som person att slå på ställen som inte är "ofarligt" och strypning är en balanskonst som är för riskabel i mitt sinne. Ridpiska kan funka, den kan man ju kittla med så det blir mer en retsam lek av det hela... när kommer snärten som svider...
Överlag är det dock inte nått som är en turn-on för mig, känns nånstans som tjejen överlåter allt jobb på killen och inte riktigt tar ansvar för sin egen kåthet. Kan tycka det är mer upphetsande att reta tjejen sexuellt tills hon står med plaskvåta trosor och ber om att bli knullad som den lilla slyna hon är utan att jag skall behöva slå henne alls och det är mer kul tycker jag att veta exakt vilka knappar man skall trycka på för att få henne så...