• Anonym (Lurad)

Ge igen på otroget svin?

Skulle gärna vilja ha hjälp med roliga (ej olagliga, även om jag gärna skulle vilja skjuta k*ken av honom) förslag på hur jag kan ...tja, hämnas, ge igen på, trycka till mitt otrogna svin till pojkvän. 
    alla Förslag välkomnas. Moralpoliser undanbedes.
  • Svar på tråden Ge igen på otroget svin?
  • Lillkroken

Skicka ett papper på att han enligt smittskyddslagen behöver infinna sig för att göra ett test. Skicka det även till personen han var otrogen med.
    så får dom något att tänka på.

Enligt smittskyddslagen (2004:168) ska personer som misstänks eller konstaterats ha en allmänfarlig sjukdom, som t.ex.klamydia, gonorré, syfilis, hepatit A-E eller hiv, följa vissa skyldigheter. Dessa skyldigheter inkluderar att medverka i smittspårning, följa förhållningsregler som ges av behandlande läkare och vid behov genomgå provtagning och behandling

• Lillkroken
    Lillkroken skrev 2025-08-10 13:42:49 följande:

Skicka ett papper på att han enligt smittskyddslagen behöver infinna sig för att göra ett test. Skicka det även till personen han var otrogen med.
    så får dom något att tänka på.

Enligt smittskyddslagen (2004:168) ska personer som misstänks eller konstaterats ha en allmänfarlig sjukdom, som t.ex.klamydia, gonorré, syfilis, hepatit A-E eller hiv, följa vissa skyldigheter. Dessa skyldigheter inkluderar att medverka i smittspårning, följa förhållningsregler som ges av behandlande läkare och vid behov genomgå provtagning och behandling

Tex. Här

https://slf.se/smittskyddslakarforeningen/app/uploads/2024/02/klamydia-patientinformation-2024-02-29.pdf
  • Anonym (Lurad)

Haha, underbart!

• Anonym (Hämnd kan vara ljuv)

Troligen en Råttan i pizza historia. Men hörde om en kvinna vars otrogna ex åkte på tågluff i Europa ett par månader. Hon släppte ner 20 dansmöss och mat o brevlådan. Det var inte bara 20 dansmöss i lägenheten när han kom hem igen och väldigt mycket var förstört. köttfärs och räkor i brevlådan luktar inte heller gott efter någon vecka. Men det är såklart inte lagligt

• Yllop
    Anonym (Lurad) skrev 2025-08-10 13:17:44 följande:
    Ge igen på otroget svin? Skulle gärna vilja ha hjälp med roliga (ej olagliga, även om jag gärna skulle vilja skjuta k*ken av honom) förslag på hur jag kan ...tja, hämnas, ge igen på, trycka till mitt otrogna svin till pojkvän. 

Om han är otrogen mot dig kommer han sannolikt att vara det mot nästa tjej han träffar också.
    Gå vidare med ditt liv och var glad att du blivit av med honom.
    Den bästa hämnden är att ha ett lyckligt liv.

• Anonym (Pol)
    Ge igen på otroget svin? Skulle gärna vilja ha hjälp med roliga (ej olagliga, även om jag gärna skulle vilja skjuta k*ken av honom) förslag på hur jag kan ...tja, hämnas, ge igen på, trycka till mitt otrogna svin till pojkvän. 
    Häll någon vätska med vidrig lukt i hela bilen.
  • Anonym (?)
    Anonym (Pol) skrev 2025-08-10 14:28:27 följande:
    Häll någon vätska med vidrig lukt i hela bilen.
    Olagligt, skadegörelse 
  • Anonym (?)
    Väldigt mycket är olagligt.

Bästa sättet brukar vara att stäng all kontakt och gå oberörd vidare med ditt liv.
  • Anonym (Pol)
    Anonym (?) skrev 2025-08-10 14:29:40 följande:
    Olagligt, skadegörelse 
    Inget som lär gå till rätten så hon kan göra det utan påföljd.
  • Anonym (?)
    Anonym (Pol) skrev 2025-08-10 14:43:25 följande:
    Inget som lär gå till rätten så hon kan göra det utan påföljd.
    Fortfarande olagligt och det ville inte ts. 
Svar på tråden Ge igen på otroget svin?