• Anonym (Lurad)

Ge igen på otroget svin?

Skulle gärna vilja ha hjälp med roliga (ej olagliga, även om jag gärna skulle vilja skjuta k*ken av honom) förslag på hur jag kan ...tja, hämnas, ge igen på, trycka till mitt otrogna svin till pojkvän. 
    alla Förslag välkomnas. Moralpoliser undanbedes.
  • Svar på tråden Ge igen på otroget svin?
  • Anonym (Hämnaren)

Ligg med hans pappa, och se till att han därefter får veta det. 

• Lynx123

Lämna, gå vidare och se aldrig mer tillbaka. Det är det värdigaste och mest tillintetgörande du kan göra!

• Anonym (Erfarenhet)

Att hämnas lönar sig aldrig oavsett vad det handlar om. 

• Anonym (Eli)

En äldre kvinnlig släkting till mig berättade att hennes kompis hade plockat upp sin hunds bajs och gjort ett fint födelsedagspaket där hon la hundbajspåsen (öppen såklart) och lämnade utanför hans dörr när han fyllde år... Han hade tydligen haft lite svårt att äta någon födelsedagstårta den dagen om man säger så.

Samma släkting berättade att hon och en annan kompis bakade muffins där de bakade ner döda insekter, dammråttor, hamsterbajs, nagelklipp och andra äckliga saker, sen spottade de ut riktigt äckliga spottloskor i smeten innan de gräddade. Sen gick de hem till kompisens expojkvän och lämnade över nybakta muffins som "en gåva för försoning"...

Och om jag känner denna släkting rätt så var det förmodligen 100% hennes ideer.

Om jag rekommenderar att någon annan gör detta? Nja. Denna släkting är rätt knäpp. Men det var roligt att höra henne berätta om det 😁

• Anonym (A)
    Anonym (Eli) skrev 2025-08-10 16:13:24 följande:

En äldre kvinnlig släkting till mig berättade att hennes kompis hade plockat upp sin hunds bajs och gjort ett fint födelsedagspaket där hon la hundbajspåsen (öppen såklart) och lämnade utanför hans dörr när han fyllde år... Han hade tydligen haft lite svårt att äta någon födelsedagstårta den dagen om man säger så.

Samma släkting berättade att hon och en annan kompis bakade muffins där de bakade ner döda insekter, dammråttor, hamsterbajs, nagelklipp och andra äckliga saker, sen spottade de ut riktigt äckliga spottloskor i smeten innan de gräddade. Sen gick de hem till kompisens expojkvän och lämnade över nybakta muffins som "en gåva för försoning"...

Och om jag känner denna släkting rätt så var det förmodligen 100% hennes ideer.

Om jag rekommenderar att någon annan gör detta? Nja. Denna släkting är rätt knäpp. Men det var roligt att höra henne berätta om det 😁

Låter väldigt vuxet och mentalt stabilt.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (A) skrev 2025-08-10 16:17:26 följande:
    Låter väldigt vuxet och mentalt stabilt.
    Hon var typ 16-17 när hon kom på dessa ideer, så vuxet var det knappast. Mentalt stabilt? Absolut inte 😁
  • Anonym (Enannan)

Se till att någon kille du känner, helst någon han inte känner igen, ?råkar? springa på er på affären, påväg till gymmet, bilen eller så och att han bara stannar upp och grovhånglar upp dig framför ögonen på pojkvännen. Sen att du säger tex att du inte har tid och handla eller vad det nu är så går du iväg med den andra bort längs med gatan

• Meddelande borttaget
  • Lillkroken
    Anonym (Tina) skrev 2025-08-10 16:39:07 följande:
    Du ska inte hämnas utan fråga dig själv varför han var otrogen. Vad har du gjort för fel under er relation som får honom att välja bort dig på ett så drastiskt sätt. 

Det naturliga är att man vill rikta sin ilska utåt, men försök se på dig själv och vad du kan göra annorlunda nästa gång. Lära dig nått av misstagen. 
    Kan vara det dummaste jag hört, det är såklart inte TS fel att han är otrogen mot henne. Då får han väl låta det växa ut en ryggrad, och se till att göra slut med sin flickvän innan han går vidare. Suck. 
Svar på tråden Ge igen på otroget svin?