Om jag lever nu varför skulle jag inte leva sen?
Tja
Jag tror att jag man lever hela tiden, så fort man dör så vaknar man upp ifrån en dröm.
Därför är jag riktigt exalterad över framtiden och vad framtiden har att hämta. Jag personligen tror att livet kommer bli så riktigt bra om 100 000 år. Därför ser jag så fram emot framtiden varje dag. Så 100 000 år kan bara ligga en människoliv bort då om man lever en människoliv så vaknar man om 100 000 år och så vidare.
Enligt beräkningar på superdatorer kom de fram till att vi människor kommer förmodligen att kunna leva 250 miljoner år till. Tänk vilken paradis vi kan komma att skapa för oss själva om 1 miljon år.
Om 100 000 år så kan man köpa en mobil som håller en livet ut och den är en miljon gånger starkare än dagens superdator. Idag behöver vi köpa mobiler hela tiden då nya kommer ut som dessutom är bättre, men i framtiden kan man köpa en mobil för att behålla den livet ut.
Iaf, vi snackar om framtiden nu, Jag tror jag kommer att kunna uppleva framtiden tillsammans med dig och ser fram emot att träffa dig i framtiden när allt lagt sig, tänk vad smarta vi människor också måste bli i framtiden då vi muteras till det bättre.
Vad tror du? Kommer vi att träffas i framtiden?