• Anonym (Adde)

Är det bara jag som onanerar i ett förhållande?

Är det bara jag som onanerar i ett förhållande?

känner Mig som en bov men kan inte hjälpa att jag har väldigt starka behov🙈

hade varit skönt att veta ifall fler gör det i sina relationer?

/ Man 36 år

• Svar på tråden Är det bara jag som onanerar i ett förhållande?
  • Anonym (Dum fråga)

Varför tror du det?

• Anonym (Adde)

Tycker inte det är en dum fråga överhuvudtaget 

• Anonym (Adde)
    Anonym (Dum fråga) skrev 2025-08-12 16:12:53 följande:

Varför tror du det?

Jag tror inte, jag undrar och jag anser inte det är en dum fråga
  • Anonym (Dum fråga)
    Anonym (Adde) skrev 2025-08-12 16:15:05 följande:
    Jag tror inte, jag undrar och jag anser inte det är en dum fråga
    Varför tror du att du är så unik, att det bara är du som gör något så vanligt?

Om du inte tror det, så vet du ju svaret.
  • Anonym (Adde)
    Anonym (Dum fråga) skrev 2025-08-12 16:18:25 följande:
    Varför tror du att du är så unik, att det bara är du som gör något så vanligt?

Om du inte tror det, så vet du ju svaret.

Då gör även du det förstår jag, kille eller? 

som sagt jag undrar för jag vet inte om det är vanligt, känns som jag är otrogen när jag gör det.

• Anonym (Man)

Ja, fast vi har inte sex i vårt förhållande.

• Anonym (Adde)
    Anonym (Man) skrev 2025-08-12 16:23:15 följande:

Ja, fast vi har inte sex i vårt förhållande.

Men det känns okej att göra det? Vet du att även din kvinna gör det? Är ni öppna om det?
  • Anonym (Granbarr)

I princip alla gör det i sina förhållanden mer eller mindre regelbundet.  Oavsett kön och ålder. 

Onani är bland det vanligaste att prata om med sina vänner och sin partner dessutom. 

Öppnar man vilken tidning som helst på nätet eller fysiskt så är det ju tonvis med artiklar kring folks onanivanor och det diskuteras i varenda soff-program i tv och alla dokusåpor fokuserar på prat om onani och sexvanor. HUR kan du ha undgått denna information?  

• Anonym (Dum fråga)
    Anonym (Granbarr) skrev 2025-08-12 16:35:30 följande:

I princip alla gör det i sina förhållanden mer eller mindre regelbundet.  Oavsett kön och ålder. 

Onani är bland det vanligaste att prata om med sina vänner och sin partner dessutom. 

Öppnar man vilken tidning som helst på nätet eller fysiskt så är det ju tonvis med artiklar kring folks onanivanor och det diskuteras i varenda soff-program i tv och alla dokusåpor fokuserar på prat om onani och sexvanor. HUR kan du ha undgått denna information?  

TS läser kanske bara alternativ media. 
  • Anonym (Onansson)

Min fru vill ha sex en gång i veckan, och jag kan bli kåt mellan gångerna. Då drar jag en Tarzan ensam. Det är skönt att lätta på trycket.

Jag känner skam över detta, onani har alltid varit skambelagt. Men jag försöker låta bli att tänka så. Det borde väl vara okej att jag har ett sexliv med min fru, ett annat med mig själv? Det innebär att jag lever lite skönare och att min fru slipper tjat om att ligga oftare.

Svar på tråden Är det bara jag som onanerar i ett förhållande?